خبرهای هیجان‌انگیزی برای کاربران سرویس نینتندو سوییچ آنلاین در راه است

سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
سرویس نینتندو سوییچ آنلاین
شرکت نینتندو از مشترکین سرویس نینتندو سوییچ آنلاین خواست که منتظر خبرهای هیجان‌انگیزی درباره محتوای آینده باشند.
تبلیغات

به نوشته گیمینگ‌بولت، نزدیک به سه سال پیش بود که شرکت نینتندو، سرویس اشتراک آنلاین خود را با اکسپنشن پک گسترش داد تا درنهایت تبدیل به سرویس Nintendo Switch Online + Expansion Pack شود. این سرویس اشتراکی، علاوه‌بر مزایای گذشته خود، امکان دسترسی به فهرستی از بازی‌های محبوب و کلاسیک نینتندو را به مشترکین می‌دهد.

حال بسیاری از طرفداران می‌خواهند بدانند که این ناشر و توسعه‌دهنده ژاپنی چه برنامه‌ای برای گسترش محتوای سرویس اشتراکی خود دارد. باتوجه‌به اینکه اخبار و گزارش‌های زیادی درباره نزدیک شدن زمان عرضه جانشین نینتندو سوییچ به گوش می‌رسند، شرکت نینتندو جزئیات جالبی درباره آینده سرویس اشتراکی خود را با بازیکن‌ها در میان گذاشته است.

نینتندو اخیرا به‌مناسبت سه سالگی سرویس Nintendo Switch Online + Expansion Pack بیانیه‌ای منتشر کرد تا این دستاورد را جشن بگیرد. این شرکت در بیانیه خود توضیح داد، علاوه‌براینکه بازی‌های محبوب بیشتری از گیم بوی ادونس، سگا جنسیس و نینتندو 64 به‎‌همراه بسته‌های الحاقی بازی‌های انحصاری نظیر Mario Kart 8 Deluxe ،Animal Crossing: New Horizons و موارد دیگر در راه این سرویس حضور دارند، بازیکن‌ها می‌توانند منتظر بهبودها و گسترش‌های هیجان‌انگیزی بیشتری باشند که قرار است سال آینده به سرویس اضافه شوند.

کاراکترها و محیط بازی Animal Crossing New Horizons

نینتندو در بیانیه خود نوشت: «سومین سالگرد ارائه سرویس زنده باد! امیدواریم فرصت این را داشته باشید تا از فهرست بازی‌های کلاسیک گیم بوی ادونس، نینتندو 64 و سگا جنسیس بازدید کنید و از تجربه آن‌ها لذت ببرید. همچنین با دسترسی به بسته‌های الحاقی پولی Mario Kart 8 Deluxe ،Animal Crossing: New Horizons و Splatoon 2 تجربه‌های لذت‌بخشی خواهید داشت. سال آینده محتوای هیجان‌انگیزی برای مشترکین Nintendo Switch Online + Expansion Pack به‌همراه خواهد داشت؛ پس برای اخبار بیشتر درباره آن‌ها با ما همراه باشید».

نینتندو اخیرا پلی تستی را برای بازیکن‌های منتخب از مناطقی خاص برگزار کرد تا به بررسی و تجربه یک ویژگی جدید و اعلام‌نشده بپردازند. به نظر می‌رسد این ویژگی قرار است که در آینده به سرویس Nintendo Switch Online اضافه شود و احتمالا با اخبار هیجان‌انگیز ذکر شده، ارتباط دارد. درهرصورت طرفداران نینتندو امیدوار هستند که با ورود این شرکت به نسل بعدی کنسول‌های خود، پیشرفت‌های بیشتری در سرویس اشتراکی آنلاین اعمال کند که ازجمله آن‌ها می‌توان به اضافه شدن فهرست بازی‌های کلاسیک بیشتری از گیم‌کیوب گرفته تا DS اشاره کرد. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که نینتندو در ماه‌های آینده چه رونمایی‌ها را برای طرفداران برنامه‌ریزی کرده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات