تریلر عرضه بازی MechWarrior 5: Clans با محوریت داستان و گیم‌پلی پخش شد

سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
انسان ایستاده در مقابل یک ربات غول پیکر در بازی MechWarrior 5
پیرانا گیمز به مناسبت رسیدن زمان عرضه بازی MechWarrior 5: Clans، تریلر تازه‌ای را با محوریت داستان و نمایش مبارزات اکشن مکانیکی پخش کرد.
تبلیغات

به نوشته گیمینگ‌بولت، استودیو پیرانا گیمز در سال ۲۰۱۹ بازی MechWarrior 5: Mercenaries را به بازار عرضه کرد که هسته گیم‌پلی آن به‌شکل نبردهایی اکشن در محیط‌های سندباکس توسعه یافته بود. حال با گذشت چند سال، تیم توسعه‌دهنده قرار است آنچه بازیکن‌ها درخواست داشته‌اند را در قالب بازی MechWarrior 5: Clans ارائه دهد که شامل تجربه‌ای کاملا جدید با ماموریت‌های خطی و نبردهای اکشن مکانیکی مبتنی‌بر روایت خواهد بود. باتوجه‌به اینکه زمان عرضه بازی رسیده است، استودیو پیرانا گیمز تریلر جدیدی را با طرفداران به اشتراک گذاشته که شامل صحنه‌های سینمایی داستان و بخش‌هایی از گیم‌پلی اکشن مبارزات است.

بازی MechWarrior 5: Clans شامل کمپین سینمایی و روایت‌محور خواهد بود که به گفته سازنده به‌خوبی می‌تواند از قابلیت‌های دنیای BattleTech و حوادث آن بهره ببرد. باتوجه‌به اینکه طرفداران از تجربه نسخه قبلی نسبت‌به روایت داستانی درگیرکننده در بازی آینده تردید داشتند، تریلر جدید MechWarrior 5: Clans نوید داستانی هیجان‌انگیز با شخصیت‌های منحصربه‌فرد و نبردهای نفسگیر را می‌دهد.

بازی MechWarrior 5: Clans در تاریخ ۲۶ مهر ۱۴۰۳ (۱۷ اکتبر ۲۰۲۴) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. همچنین مشترکین سرویس ایکس باکس گیم پس می‌توانند از روز اول انتشار، به تجربه این بازی بپردازند.

دانلود ویدیو از آپارات

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات