بازی Dragon Ball: Sparking! Zero در روز عرضه عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته است

سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۸
مطالعه 1 دقیقه
شخصیت‌های بازی Dragon Ball: Sparking! Zero
آمار و ارقام موجود از عرضه موفقیت‌آمیز بازی Dragon Ball: Sparking! Zero خبر می‌دهند.
تبلیغات

شرکت بندای نامکو اینترتینمنت رسما اعلام کرده که فروش Dragon Ball: Sparking! Zero در ۲۴ ساعت ابتدایی پس از عرضه از مرز سه میلیون نسخه فراتر رفته است. Dragon Ball: Sparking! Zero اولین بازی از سری Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi پس از گذشت ۱۵ سال محسوب می‌شود. این بازی توسط استودیوی اسپایک چان‌سافت توسعه یافته و هم‌اکنون برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

Dragon Ball: Sparking! Zero با بهره‌گیری از قدرت آنریل انجین ۵، تصاویر خیره‌کننده و محیط‌های تخریب‌پذیر وسیعی را به نمایش می‌گذارد. در حالت Episode Battle می‌توانید با استفاده از شخصیت‌ها، مراحل و آیتم‌های منحصربه‌فرد موجود، نبردهای داستانی معروفی را از انیمه Dragon Ball بازسازی کنید و آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

به لطف حالت محبوب World Tournament نیز بازیکنان می‌توانند یکدیگر را در سناریوهای مختلف به چالش بکشند. ویژگی‌های مذکور و حالت‌های جدید به‌همراه فهرست گسترده‌ای از ۱۸۲ شخصیت، باعث شده‌اند تا Dragon Ball: Sparking! Zero به یکی از تحسین‌شده‌ترین بازی‌های این فرنچایز تبدیل شود.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات