احتمال ساخت بازی Until Dawn 2 بیشتر شد

سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴
مطالعه 1 دقیقه
دختر جوان ترسیده در والپیپر رسمی بازی Until Dawn
هواداران بازی ترسناک Until Dawn شاید به‌زودی شاهد خبرهای هیجان‌انگیزی باشند.
تبلیغات

به گزارش پلی‌استیشن یونیورس، هیدن پنتیر و پیتر استورمار، دو نفر از بازیگران بازی Unti Dawn، اخیرا اشاراتی به ساخت دنباله آن داشته‌اند. هیدن پنتیر، بازیگر نقش سم گیدینگز،در ویدیویی جدید گفته است: «Until Dawn سال‌ها است که وجود دارد. فکر می‌کنم مردم آن را دوست دارند و این واقعیت که آن‌ها در حال گسترش آن هستند، نشان می‌دهد که تقاضا برای آن وجود دارد.» این اظهارنظر امیدها را برای ساخت دنباله بازی افزایش داده است.

از سوی دیگر، پیتر استورمار که نقش دکتر هیل را در بازی ایفا کرده، تصویری مرموز در اینستاگرام با متن: «دنباله Until Dawn همراه با ریمیک تأیید شد؟» منتشر کرده است. این پست باعث شده طرفداران بازی دربارە‌ی آینده این فرنچایز گمانه‌زنی کنند.

این شایعات در حالی مطرح می‌شود که پیش‌تر نیز خبرهایی درباره‌ی احتمال ساخت دنباله Until Dawn شنیده شده بود. گفته می‌شود نسخه ریمیک بازی برای پلی استیشن 5  دارای پایانی جدید است که به ادامه داستان اشاره می‌کند. همچنین یک بیکر، یکی از افراد مطلع در صنعت بازی، مدعی شده بود که استودیوی Firesprite مشغول کار روی دنباله این بازی است.

ریمیک بازی Until Dawn به‌تازگی برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه شده است. حال باید که چه آینده در انتظار آن است و بالاخره می‌توانیم دنباله آن را ببینیم یا خیر.

نظر شما درباره احتمال ساخته شدن دنباله Until Dawn چیست؟ آیا از بازگشت به دنیای پر رمز و راز این بازی هیجان‌زده می‌شوید؟

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات