حجم بازی ‌Black Ops 6 از نسخه‌های اخیر Call of Duty کمتر است

سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
کاراکتر بازی Call of Duty: Black Ops 6
حجم بازی Call of Duty: Black Ops 6 روی کامپیوتر زیر ۶۰ گیگابایت است.
تبلیغات

به گزارش رسانه VGC، بازی Black Ops 6 برای پیش دانلود هر دو بخش کمپین داستانی و چندنفره آنلاین در دسترس خریداران قرار گرفته است که می‌توانید هر دو بخش را با هم یا جدا دانلود و نصب نمایید. حجم هر دو بخش داستانی و چندنفره، درمجموع ۵۶ گیگابایت برای کامپیوتر می‌شود.

طبق ادعای CharlieIntel، روی کنسول پلی استیشن ۵ حجم بسته اول بخش کمپین ۱۶/۴۴ گیگابایت و حجم بسته دوم نیز ۲۰/۹۹ گیگابایت است. حجم بخش چندنفره آنلاین برای این کنسول هنوز مشخص نیست.

حجم زیاد بازی‌های کالااف دیوتی در سال‌های اخیر تبدیل به یک چالش برای بازیکنان شده است. در هاب کال آو دیوتی که در آن تمام نسخه‌های عرضه شده سری COD در چند سال گذشته نصب شده است، می‌توان دید که مجموع حجم فایل نصبی این بازی‌ها به بیش از ۳۰۰ گیگابایت می‌رسد.

کاراکترهای بخش زامبی Call of Duty: Black Ops 6

تمام بخش‌های بازی Modern Warfare 3 که در سال ۲۰۲۳ عرضه شد، به‌تنهایی بالای ۲۰۰ گیگابایت می‌شود و به‌همین دلیل استودیو اکتیویژن مجبور شد تا وعده برطرف کردن این موضوع را در اوایل سال جاری به طرفداران بدهد. در ماه گذشته اکتیویژن بالاخره بازی وارزون را از بخش داستانی که به‌صورت سالانه عرضه می‌شود، جدا کرد. این درخواستی بود که تمام طرفداران این مجموعه به‌صورت یک‌صدا آن را طلب می‌کردند.

مایکروسافت نیز در اوایل این هفته اعلام کرد که سه بازی بلک آپس ۶، مدرن وارفر ۳ و وارزون تا آخر این ماه از سرویس گیمینگ ابری ایکس باکس پشتیبانی می‌کنند. بازی از طریق سرویس ابری ایکس باکس برای هر سه این بازی‌ها از تاریخ ۴ آبان که مصادف با عرضه بازی بلک آپس ۶ نیز است، برای کاربران سرویس گیم پس آلتیمیت در دسترس قرار می‌گیرد. پیشتر نیز اعلام شده بود که بازی Black Ops 6 اولین بازی از مجموعه Call of Duty است که از روز اول عرضه در گیم پس قرار می‌گیرد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات