نسخه‌ی ارتقا یافته بازی Lies of P برای PS5 Pro تأیید شد

چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
پینوکیو همراه با شمشیر در بازی نقش‌آفرینی Lies of P
براساس تأیید استودیوی NEOWIZ، نسخه‌ی PS5 Pro Enhanced بازی اکشن، RPG و سولزلایک Lies of P برای کنسول ارتقا یافته و میان نسلی سونی عرضه خواهد شد.
تبلیغات

کنسول پلی استیشن 5 پرو از ماه آینده با قیمت ۶۹۹.۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود و شرکت‌های بازی سازی مختلفی اقدام به ارتقاء گرافیکی بازی‌های خود برای کنسول میان نسلی سونی می‌کنند. پیش از بازی‌هایی مانند Horizon Forbidden West، بازی Resident Evil Village، بازی Marvel’s Spider-Man 2، بازی Dragon Age: The Veilguard و موارد دیگر برای این منظور تأیید شدند و این فهرست هر روز درحال به‌روزرسانی است.

براساس گزارش وبسایت Gamingbolt، استودیوی NEOWIZ تأیید کرده است که بازی اکشن، RPG و سولزلایک Lies of P نیز به صورت نسخه‌ی PS5 Pro Enhanced برای این کنسول عرضه خواهد شد. فعلا جزئیاتی از بهبودهای گرافیکی و بهره‌گیری این بازی از تکنولوژی Super Spectral Resolution کنسول PS5 Pro ارائه نشده است، اما به هر حال بازیکنان می‌توانند از روز نخست عرضه‌ی این کنسول، بازی تحسین شده‌ی Lies of P را با گرافیک ارتقا یافته و نرخ فریم بالاتری تجربه کنند.

حرکت پینوکیو در آتش در بازی Lies of P

احتمالا طی هفته‌های پیش‌رو، جزئیات بیشتری از ویژگی‌های نسخه PS5 Pro بازی Lies of P منتشر خواهد شد. زومجی در نقد و بررسی خود از بازی Lies of P امتیاز ۹ از ۱۰ را به این بازی اختصاص داده است. در بخشی از مقاله‌ی علی گودرزی درباره این بازی می‌‎خوانیم: «یک اقتباس ویژه و شدیدا رادیکال که در اوج تفاوت‌های ظاهری‌اش با رمان «ماجراهای پینوکیو»، به‌گونه‌ای تحسین‌برانگیز و تعجب‌آور توانسته اقتباسی کاملا وفادار را در اختیار بازیکنان قرار بدهد. اثری که ماهرانه و کاملا مسلط، فرمول سولز-لایک اثار فرام‌سافتور را در جهانی سیاه از پاپت‌های شورشی اجرا کرده و با وجود اینکه نوآوری چندانی را به‌این‌شکل از طراحی بازی‌ها نمی‌آورد، اما در پایان موفق شده است تا یکی از برترین سولز-لایک‌های تولید شده خارج از تیم فرام‌سافتور را تحویلمان بدهد»

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات