تریلر جدید بازی Call of Duty: Black Ops 6 ویژگی‌های نسخه کامپیوتر را نشان می‌دهد

چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
کاراکترهای بخش زامبی Call of Duty: Black Ops 6
نسخه‌ی کامپیوتر بازی Call of Duty: Black Ops 6 از تکنولوژی FSR 3.1، نمایشگرهای Ultrawide و ویژگی‌های بیشتری پشتیبانی می‌کند.
تبلیغات

با نزدیک شدن به زمان عرضه بازی Call of Duty: Black Ops 6، اکتیویژن با نمایش تریلرهای مختلف و اطلاعاتی که از نسخه‌ی جدید مجموعه‌ی بزرگ شوتر اول شخص خود منتشر می‌کند، طرفداران را آماده‌ی استقبال از Black Ops 6 می‌کند. حالا ویدیوی دیگری در این راستا منتشر شده است که اینبار روی نسخه‌ی کامپیوتر بازی و ویژگی‌های متمایز کننده‌ی آن تمرکز دارد.

در ادامه می‌توانید به این ویدیو نگاهی داشته باشید:

پخش از رسانه

دانلود از آپارات

براساس توضیحات وبسایت Gamingbolt، بازی Call of Duty: Black Ops 6 در زمان عرضه برای پلتفرم پی سی مطابق انتظار از نمایشگرهای Ultra Wide پشتیبانی خواهد کرد. همچنین فناوری آپ اسکیلینگ FSR 3.1 شرکت AMD نیز به عنوان بخشی از قرارداد همکاری این شرکت با اکتیویژن به صورت نیتیو و اختصاصی برای این بازی بهینه‌سازی شده است. علاوه‌بر‌این، بیش از ۵۰۰ آپشن مختلف شخصی سازی برای بازیکنان تدارک دیده شده است.

در خصوص بخش مولتی پلیر بازی نیز از قابلیت ضد تقلب Ricochet Anti-cheat استفاده می‌شود. ضمن این که طبیعتا کراس پلی نیز جزوی از تجربه بخش چند نفره بازی خواهد بود.

بازی Call of Duty: Black Ops 6 در تاریخ ۲۵ اکتبر (۴ آبان) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس و کامپیوتر منتشر می‌شود. همچنین کنسول‌های PS4 و ایکس باکس وان نیز این بازی را دریافت خواهند کرد. ضمن این که برای اولین بار در این مجموعه، بازی در روز نخست عرضه در اختیار کاربران گیم پس و ایکس باکس کلاود گیمینگ قرار می‌گیرد.

در پایان نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات