هیچ برنامه‌ای برای لغو بازی XDefiant وجود ندارد

چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
تیراندازی به سمت دشمنان در بازی XDefiant
تهیه‌کننده اجرایی XDefiant می‌گوید که پشتیبانی از این بازی، پس از فصل چهارم متوقف نخواهد شد.
تبلیغات

لیست بازی‌هایی که از منظر تجاری برای یوبیسافت عملکرد ضعیفی داشته‌اند طی چند سال گذشته به طور فزاینده‌ای افزایش یافته و XDefiant یکی از برجسته‌ترین بازی‌های اضافه شده به این لیست در سال ۲۰۲۴ بوده است. XDefiant پس از مدت‌ها تاخیر در اوایل امسال عرضه شد و به نظر می‌رسید که شروعی مثبت داشته باشد؛ اما با وجود مشکلاتی که همچنان ادامه دارند و بازیکنانی که روز به روز در حال کاهش هستند، نگرانی‌ها در مورد آینده این بازی به طور فزاینده‌ای افزایش یافته است.

به گفته مارک روبین تهیه‌کننده اجرایی XDefiant، هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد. اگرچه گزارش‌های اخیر ادعا کرده‌اند که XDefiant نتوانسته یوبیسافت را تحت تأثیر قرار دهد و قرار است پس از پایان فصل چهارم تعطیل شود، روبین در توییتر این شایعات را رد کرد و اظهار داشت که تیم سازنده در حال حاضر روی بهبود بازی تمرکز کرده‌اند و برنامه‌ریزی برای محتوای پس از فصل چهارم آن در حال انجام است. طبق گفته‌های مارک روبین، این امر مستلزم بازاریابی تهاجمی‌تری خواهد بود.

مارک روبین در این رابطه اظهار داشت: «هیچ برنامه‌ای برای لغو XDefiant بعد از فصل چهارم وجود ندارد. ما در حال حاضر روی بهبود تجربه فنی و اضافه کردن محتوای بیشتر برای فصل‌های سوم و چهارم تمرکز فوق‌العاده‌ای داریم. باید هزینه‌های بیشتری را به بازاریابی محصول اختصاص دهیم.» بازی XDefiant هم‌اکنون برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر در دسترس است. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات