نسخه فیزیکی بازی Killer Klowns from Outer Space عرضه شد

چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
مطالعه 1 دقیقه
گردهم‌آیی کاراکترهای بازی Killer Klowns from Outer Space
استودیو ایلفونیک در همکاری با شرکت Skybound Games نسخه فیزیکی بازی Killer Klowns from Outer Space را روانه بازار کرد.
تبلیغات

در میان جدیدترین اخبار دنیای بازی مطلع شدیم که استودیو IllFonic با همکاری شرکت Skybound Games نسخه فیزیکی بازی ترسناک بقامحور Killer Klowns from Outer Space: The Game را روانه بازار کرده است. نسخه فیزیکی شامل بازی پایه و آیتم‌های کلکسیونی عجیب‌وغریبی است و با قیمت ۳۹.۹۹ دلار برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5  عرضه شده است.

دیسک بازی به‌همراه سه برچسب، پوستر دوطرفه و پاداش‌های دیجیتالی نظیر پوسته Hot Diggity Dog Klown و کاراکتر Slim Klown در نسخه فیزیکی Killer Klowns from Outer Space گنجانده شده است. نسخه دیجیتالی بازی در تاریخ ۱۵ خرداد (۴ ژوئن) با قیمت ۳۹.۹۹ دلار دردسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار گرفت.

محتویات نسخه فیزیکی بازی Killer Klowns from Outer Space

بازی Killer Klowns from Outer Space براساس یک فیلم علمی-تخیلی ترسناک با همین نام ساخته شده است و حداکثر ۱۰ بازیکن را در یک رقابت ۱۵ دقیقه‌ای مقابل یکدیگر قرار می‌دهد. در این بازی سه بازیکن کنترل دلقک‌ها را در دست می‌گیرند؛ درحالی‌که هفت بازیکن دیگر انسان‌ها را کنترل می‌کنند که باید جان خود را با یافتن یکی از چهار راه موجود برای فرار در سراسر نقشه نجات دهند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات