موج تعدیل نیرو ادامه دارد؛ Riot Games باز هم نیروهای خود را کاهش داد

چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
لوگوی استودیو رایوت گیمز
استودیو Riot Games که اوایل سال جاری میلادی ۵۳۰ نفر از نیروهای خود را اخراج کرده بود، در اقدامی مشابه ۳۲ نفر دیگر از توسعه‌دهندگان خود را تعدیل کرد.
تبلیغات

به گزارش رسانه Insider Gaming، استودیو Riot Games که سازنده بازی League of Legends است، تعدادی از توسعه‌دهندگان خود را از شرکت اخراج کرده است. این خبر به‌وسیله یک بیانیه طولانی توسط هم‌بنیان‌گذار این استودیو یعنی مارک مریل، به رسانه‌ها اعلام شد.

او در این بیانیه دلیل این موج تعدیل نیرو را «اطمینان از توانایی رایوت گیمز برای ادامه ارتقای تجربه بازی لیگ آو لجندز در حال حاضر و آینده» اعلام کرد. مارک مریل همچنین اعلام کرد که تصمیم‌گیری برای تعدیل نیرو کار بسیار سختی بوده اما آن‌ها مجبور بودند برای ذخیره بیشتر پول، از نیروهای خود بکاهند. او همچنین اشاره کرد که این شرکت در تلاش است تا هر چه سریع‌تر مشکلات مالی خود را برطرف کند و ادامه داد:«این کار برای این است که مطمئن باشیم بهترین متخصصان را دراختیار داریم که می‌توانند بازی لیگ آو لجندز را برای ۱۵ سال دیگر و یا حتی بیشتر، ارتقا دهند.»

بازی فایتینگ Project L لیگ آو لجندز شرکت Riot Games با حضور اکو

مریل در ادامه اشاره کرد:«با اینکه عملکرد تیم خیلی مهم‌تر از اندازه آن است، ما درنظر داریم که در نهایت این تیم را خیلی گسترده‌تر از چیزی که الان هست کنیم. به‌خصوص بعد از اینکه فاز جدید توسعه بازی لیگ آو لجندز را آغاز کردیم.» او همچنین اضافه کرد که تمام کارمندان اخراج شده از بسته‌های حمایتی شامل حقوق حداقل ۶ ماه آینده، پاداش سالانه، کمک به پیدا کردن شغل جدید و پوشش سلامتی را دریافت می‌کنند. او برای خاتمه بیانیه خود نیز نوشت:«تشکر می‌کنم از شما که لیگ آو لجندز را بازی می‌کنید و عضو جامعه طرفداران این بازی هستید.»

به‌گقته سخنگوی این استودیو، در مجموع ۳۲ نفر از کارمندان رایوت گیمز باید این شرکت را ترک کنند که از این تعداد، ۲۸ نفر توسعه‌دهنده بازی لیگ آو لجندز بودند. رایوت گیمز همچنین در اوایل سال جاری میلادی نیز ۵۳۰ نفر از کارمندان خود را تعدیل کرده بود.

با احتساب این تعدیل نیرو، صنعت بازی‌های ویدیویی تنها در سال ۲۰۲۴ بیش از ۱۳ هزار نفر را تعدیل کرده است. البته براساس یافته‌های برخی منابع مطلع، این عدد در حال حاضر به ۱۶ هزار نفر رسیده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات