ایکس باکس سری ایکس‌ جدید دارای سخت‌افزارهای ارتقا یافته و جدید است

چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
سه کنسول جدید ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس
در ایکس باکس سری ایکس جدید قطعات کوچک‌تر، ارزان‌تر و با عملکرد بهتر دیده شده است.
تبلیغات

به گزارش رسانه VGC، در ویدیوی جدیدی که از کانال یوتوب آستین ایوانز منتشر شده، ادعا شده است که در مدل‌های جدید ایکس باکس سری ایکس که شامل یک کنسول تمام دیجیتال سفید رنگ و یک نسخه مشکی کهکشانی با حافظه ۲ ترابایتی می‌شود، سخت‌افزارهای جدیدی دیده شده است که نسبت به نسخه اورجینال ایکس باکس سری ایکس، یک به‌روزرسانی جزئی و اعلام نشده به‌حساب می‌آید.

با اینکه این به‌روزرسانی‌ها جزئی هستند اما در عملکرد هر دو کنسول تاثیر مثبتی گذاشته‌اند. برای مثال هر دوی این کنسول‌های جدید نسبت به نسخه اورجینال از برق کمتری استفاده می‌کنند، صدای کمتری تولید می‌کنند و وزن کمتری هم دارند. در حالت بدون استفاده، نسخه سفید و تمام دیجیتال ایکس باکس سری ایکس مصرف برق خود را تقریبا نصف کرده است و از حدود ۱۶۰ وات در نسخه اصلی به حدود ۸۵ وات رسانده است. این کنسول‌ها همچنین از خنک‌کننده‌های متفاوت و مادربردهای جدید نیز بهره می‌برند.

این تغییرات کوچک بدین معنا هستند که هزینه تولید این کنسول‌های جدید نیز کاهش یافته است. کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس تمام دیجیتال، ایکس باکس سری اس یک ترابایتی سفید رنگ و نسخه مخصوص و ۲ ترابایتی ایکس باکس سری ایکس با رنگ مشکی کهکشانی که درایو نوری هم دارد، آخر این هفته به بازار عرضه می‌شوند. این کنسول‌ها از همین لحظه برای پیش‌خرید در استور آنلاین مایکروسافت و در مناطق تحت پوشش این شرکت قابل سفارش هستند.

ایکس باکس همچنین رویداد جدید خود با نام Xbox Partner Preview را در تاریخ ۲۶ مهر ماه برگزار می‌کند. این رویداد دیجیتال شامل ترکیبی از بازی‌های جدید و آینده این کنسول از استودیوهای تردپارتی ازجمله استودیو رمدی انترتینمنت، سگا و ۵۰۵ گیمز می‌شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات