فروش بازی Resident Evil 4 Remake از مرز ۸ میلیون نسخه گذشت

چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
مطالعه 1 دقیقه
لیان با چاقویی در دست در بازی Resident Evil 4 Remake
کپکام اعلام که فروش بازی Resident Evil 4 Remake از مرز ۸ میلیون نسخه عبورر کرده است تا فروش خوب این بازی ادامه داشته باشد.
تبلیغات

به گزارش رسانه Gaming‌Bolt، کپکام اعلام کرد که ریمیک بازی Resident Evil 4 تاکنون بیش از ۸ میلیون نسخه فروش داشته است. میزان فروش این بازی در تیر ماه، ۷ میلیون و ۶۶۴ هزار نسخه اعلام شده بود. این شرکت رسیدن به هدف فروش خود را با انتشار یک تصویر هنری جدید جشن گرفت که در آن شخصیت‌های لئون، اشلی و اینگرید را می‌بینیم که از مبارزه با زامبی‌ها یک روز مرخصی گرفتند و شخصیت آدا وانگ نیز در پشت تصویر دیده می‌شود.

بازی رزیدنت اویل ۴ ریمیک در سال ۲۰۲۳ برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و کامپیوتر عرضه شد. این بازی براساس بازی اصلی که در سال ۲۰۰۵ عرضه شده بود و در ژانر بقا، وحشت و شوتر ساخته شده است. ستاره این بازی شخصیتی به‌نام لئون اس کندی است که به روستای کوچکی در اسپانیا اعزام می‌شود تا اشلی گراهام، دختر رئیس‌جمهور آمریکا را از دست قبیله ایلومینادوس نجات دهد.

بازی Resident Evil 4 Remake اکثر جزئیات نسخه اصلی را حفظ کرده و در‌کنار آن‌ها از مکانیک‌های جدیدی مثل سیستم دفع حمله با چاقو را معرفی کرده است. شما می‌توانید بررسی بازی Resident Evil 4 Remake را در زومجی بخوانید. این بازی همچنین یک بسته توسعه‌دهنده به‌نام Separate Ways نیز دارد که با تحسین زیادی مواجه شده است و این بسته‌الحاقی به‌همراه بازی اصلی در نسخه طلایی رزیدنت اویل ۴ ریمیک در دسترس کاربران قرار گرفته است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات