تاریخ دسترسی زودهنگام Streets of Rogue 2 دوباره عقب افتاد

چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
پوستر بازی Streets of Rogue 2
با اعلام سازنده Streets of Rogue 2، تاریخ دسترسی زودهنگام این بازی بار دیگر به تعویق افتاده است.
تبلیغات

به نوشته گیمینگ‌بولت، توسعه بازی Streets of Rogue 2 توسط مت دابروفسکی به‌عنوان دنباله‌ای برای بازی سندباکس و نقش‌آفرینی اول در حال توسعه است. حال سازنده تایید کرده است این بازی به‌عنوان بخشی از رویداد Steam Next Fest یک دموی رایگان روی کامپیوترها دریافت خواهد کرد. بااین‌‌حال مشخص شد نسخه دسترسی زودهنگام بازی که قرار بود در تاریخ ۲۲ اکتبر ۲۰۲۴ (۱ آبان ۱۴۰۳) عرضه شود، بار دیگر به تعویق افتاده و برای آینده‌ای نزدیک برنامه‌ریزی شده است.

دابروفسکی در صفحه استیم بازی Streets of Rogue 2 تأکید کرد تاخیر نسخه ارلی اکسس بازی طولانی نخواهد بود و تاریخ دقیق‌تر آن به‌زودی مشخص می‌شود. از دلایل تاخیر بازی می‌توان به گسترده شدن مقیاس آن، باز شدن محیط مراحل و کوچک بودن تیم سازنده اشاره کرد. توسعه‌دهنده در ادامه خاطرنشان کرد بااینکه بازی Streets of Rogue 2 برای دسترسی زودهنگام در ۲۲ اکتبر آماده به‌نظر می‌رسید، وی احساس کرده است بازی با وجود تمام تلاشی که برای ساخت آن شده، به زمان بیشتری برای توسعه نیاز دارد.

دابروفسکی دراین‌باره افزود: «بابت تأخیر مجدد صمیمانه عذرخواهی می‌‎کنم و کاملاً درک می‌کنم این تعویق‌ها چقدر برای افرادی که انتظار می‌کشند، دشوار است. به‌همین‌دلیل تا زمانی‌که برنامه توسعه ۱۰۰ درصد کامل نشود، تاریخ دقیقی را اعلام نخواهم کرد. من معتقدم بازی به دسترسی زودهنگام خیلی نزدیک است؛ چراکه پایه‌های ساخت آن محکم به‌نظر می‌رسند».

کشتار در خیابان‌های جزیره در بازی Streets of Rogue 2

توسعه‌دهنده Streets of Rogue 2 در ادامه اعلام کرد دموی رایگان اعلام شده به‌عنوان جایگزین پلی‌تست لغو شده عمل خواهد کرد و همان محتوای برنامه‌ریزی شده را ارائه می‌دهد. این دمو شامل نسخه آلفای بازی خواهد بود و احتمالا برخی از محتوای آن در بازی نهایی تغییر کنند. بازیکن‌ها در تجربه این دمو کار خود را از یک جزیره شروع می‌کنند و باید با شهردار آن همکاری کرده یا او را بکشند.

بازی Streets of Rogue 2 به‌مانند بازی اول به بازیکن امکان می‌دهد به‌هر‌شکلی که تمایل دارد با موضوع‌های مختلف برخورد کند. همچنین چندین کلاس مبارزه در بازی گنجانده شده که هرکدام ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند. مراحل به‌طور تصادفی در جهان بازی ایجاد می‌شوند و تنها برخی ویژگی‌های آن‌ها ثابت باقی می‌ماند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات