تاریخ عرضه بسته‌الحاقی The Lake House بازی Alan Wake 2 فاش شد

چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۸
مطالعه 1 دقیقه
تصویر هنری از بازی Alan Wake 2
با لیست شدن نسخه دیلاکس بازی Alan Wake 2، تاریخ عرضه بسته الحاقی The Lake House آن فاش شده است.
تبلیغات

به نوشته گیمینگ‌بولت، رویداد Xbox Partner Preview بعدی برای فردا ۱۷ اکتبر ۲۰۲۴ (۲۶ مهر ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است که در آن چند توسعه‌دهنده و ناشر ترد-پارتی شرکت خواهند کرد. تاکنون تایید شده است شرکت رمدی اینترتینمنت در این رویداد حضور دارد تا نگاه جدیدی به بسته الحاقی The Lake House بازی Alan Wake 2 داشته باشد. این بسته الحاقی برای عرضه در همین ماه تایید شده است و احتمالا در رویداد فردا تاریخ عرضه دقیق آن مشخص می‌شود.

بااین‌حال به نظر می‌رسد فروشگاه EB Games نیوزیلند این تاریخ را زودتر از موعد فاش کرده است. این فروشگاه اخیرا نسخه دیلاکس بازی Alan Wake 2 را فهرست کرد که در توضیحات آن آمده است امکان تجربه بسته الحاقی The Lake House زودتر از تاریخ ۱ آبان ۱۴۰۳ (۲۲ اکتبر ۲۰۲۴) میسر نخواهد بود. این نشان می‌دهد احتمالا بازیکن‌ها در ایالات متحده و اروپا هم بتوانند در حوالی تاریخ اعلام شده به تجربه بسته الحاقی بپردازند.

برای دریافت اخبار رسمی باید منتظر اعلامیه رسمی رمدی در رویداد فردا باشیم. بازی Alan Wake 2 هم‌اکنون برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات