رایوت گیمز کارمندان بیشتری را اخراج کرده است

چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۱
مطالعه 1 دقیقه
لوگوی استودیو رایوت گیمز
ساعاتی پیش شرکت رایوت گیمز رسما تایید کرد که دچار تعدیل نیرو شده است.
تبلیغات

استودیوی رایوت گیمز، توسعه‌دهنده League of Legends رسما اعلام کرد که ۳۲ تن از کارمندان خود را اخراج کرده است. ظاهرا تیم سازنده League of Legends بیشترین ضرر را متحمل شده و ۲۷ نفر از اعضای آن استودیو را ترک کرده‌اند. پنج نفر نیز از بخش انتشارات شرکت حذف شده‌اند. استودیوی رایوت گیمز در ژانویه ۲۰۲۴ (دی ۱۴۰۲) دور دیگری از اخراج‌ها را تجربه کرده بود.

در آن زمان حدود ۱۱ درصد از نیروی کار استودیو تعدیل شدند و هئیت‌مدیره شرکت به وسیله بیانیه‌ای اظهار داشتند: «همواره سعی کرده‌ایم از آمدن چنین روزهایی جلوگیری کنیم؛ اما این تصمیم در حال حاضر برای آینده شرکت ضروری است.»

رایوت گیمز همچنان به انتشار به‌روزرسانی‌های League of Legends ادامه می‌دهد و یک بازی مبارزه‌ای به نام 2XKO را نیز در دست توسعه دارد. صنعت ویدیو گیم در شرایط آشفته‌ای به سر می‌برد و تخمین‌زده می‌شود که حدود ۱۳ هزار کارمند تا به اینجای سال ۲۰۲۴ شغل خود را از دست داده‌اند.

روز سه‌شنبه ادعا شد که شرکت بندای نامکو نیز نیروی کار خود را کاهش داده و چندین پروژه را لغو کرده است. همچنین هفته گذشته استودیوی تکیلا ورکز، سازنده بازی Rime تأیید کرد که تعدادی از کارمندان خود را اخراج و چندین پروژه را لغو خواهد کرد.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: VGC

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات