بازی Stalker 2: Heart of Chornobyl شامل سه درجه سختی متفاوت خواهد بود

چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
اسکرین‌شات‌های جدید بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
با اعلام استودیو GSC Game World، بازی Stalker 2: Heart of Chornobyl سه گزینه دشواری گیم‌پلی متفاوت را در دسترس قرار می‌دهد.
تبلیغات

به نوشته گیمینگ‌بولت، در میان بازی‌های بزرگی که برای عرضه در روزهای باقیمانده سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده‌اند، می‌توان به بازی موردانتظار Stalker 2: Heart of Chornobyl اشاره کرد که طرفداران مدت‌هاست برای تجربه آن لحظه‌شماری می‌کنند. دنباله بازی تیراندازی اول‌شخص و جهان‌ باز Stalker قرار است حدود یک ماه دیگر عرضه شود و بازیکن‌ها را به ماجراجویی‌های جدیدی در دنیای مخوف و آخرالزمانی خود بکشاند.

باتوجه‌به نزدیک شدن زمان عرضه، استودیو GSC Game World جزئیات و نمایش‌های جدیدی را از بازی به اشتراک گذاشته است که در میان آن‌ها می‌توانیم جزئیاتی از گزینه‌های دشواری گیم‌پلی را ببینیم. توسعه‌دهنده در مصاحبه با رسانه ویندوز سنترال اعلام کرد بازی Stalker 2: Heart of Chornobyl در زمان عرضه سه گزینه دشواری گیم‌پلی را برای انتخاب ارائه خواهد کرد. بااین‌حال سازنده به‌طور پیش‌فرض تجربه بازی را چالش‌برانگیز خلق کرده است؛ بنابراین بازیکن‌ها با انتخاب گزینه سختی معمولی، همچنان لحظات تنش‌زا و چالش‌برانگیزی را در ماجراجویی ترسناک و بقامحور آینده خود تجربه می‌کنند.

برپایی کمپ در بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

درهمین‌حال بازی یک گزینه دشوارتر را ارائه می‌دهد که ویژگی‌های رابط کاربری و راهنماهای روی صفحه‌نمایش را حذف خواهد کرد. استودیو GSC Game World دراین‌باره گفت: «Stalker 2 در زمان عرضه سه درجه سختی خواهد داشت. بااین‌حال حتی با انتخاب درجه سختی نرمال، بازی برای تجربه‌ای بسیار دشوار و چالش برانگیز تنظیم شده است. علاوه‌براین ما یک درجه سختی بالاتر داریم که نه‌تنها گیم‌پلی را دشوارتر می‌کند، بلکه ویژگی‌های رابط کاربری و علائم راهنما را از دسترس خارج خواهد کرد».

بازی Stalker 2: Heart of Chornobyl قرار است در تاریخ ۳۰ آبان ۱۴۰۳ (۲۰ نوامبر ۲۰۲۴) برای کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. همچنین بازی از روز اول انتشار در دسترس مشترکین سرویس گیم پس قرار خواهد گرفت.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات