قطار اخراج‌ها به استودیوی دونت ناد رسید

چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
مکس در حال نگاه انداختن به تصاویر روی دیوار در بازی لایف ایز استرنج استودیو دونت ناد
موج عظیم اخراج‌ها در صنعت ویدیو گیم این‌بار گریبان‌گیر استودیوی دونت ناد شده است.
تبلیغات

استودیوی دونت ناد، سازنده Life Is Strange و Lost Records: Bloom & Rage به جمع شرکت‌هایی پیوسته است که با تعدیل نیروی کار خود دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند. این استودیوی فرانسوی روز چهارشنبه از آغاز یک پروژه سازماندهی مجدد خبر داد و اعلام کرد که این پروژه می‌تواند تا ۶۹ شغل را تحت تاثیر قرار دهد. در جدیدترین بیانیه این شرکت می‌خوانیم:

«در بحبوحه وخامت اوضاع و علی‌رغم اقدامات انجام شده، این شرکت مجبور به در نظر گرفتن یک پروژه سازماندهی مجدد برای حفظ رقابت‌پذیری خود در یک اکوسیستم پرتقاضا و رقابتی شده است. این پروژه می‌تواند بر نیروی کار دونت ناد در فرانسه تاثیر بگذارد و ممکن است تا ۶۹ شغل را تحت تاثیر قرار دهد. امروز تبادل نظر اولیه با نهادهای کارکنان صورت گرفت و پس از آن، فرآیند اطلاع‌رسانی به نهادها در رابطه با این پروژه آغاز خواهد شد.»

پوستر بازی Jusant
بازی Jusant

این استودیو اضافه کرد که سازماندهی مجدد با هدف تقویت نقش کمیته تحریریه برای برآورده کردن انتظارات بازار، بازیابی چابکی سازمانی، تراز کردن فناوری‌ها برای بهره‌وری بهتر و تامین مالی شرکت انجام می‌شود. علی‌رغم کاهش درآمد و اخراج کارکنان، این شرکت می‌گوید که توسعه Lost Records: Bloom & Rage و دو بازی دیگر به قوت قبل ادامه خواهد داشت.

مدتی پیش دونت ناد از کاهش ۱۱ درصدی درآمد در ۶ ماه ابتدایی سال ۲۰۲۴ خبر داد و اعلام کرد که به دلیل عملکرد تجاری ضعیف Jusant و Banishers: Ghosts of New Eden، درآمد شرکت در مقایسه با سال گذشته حدود ۲۴ میلیون یورو کاهش یافته است. این استودیو همچنین به دلیل توقف موقت پروژه‌های P12 و P13 به منظور اولویت‌بندی منابع و به حداکثر رساندن شانس موفقیت بازی‌های فعلی، ضرری هشت میلیون یورویی را متحمل شد.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: InsiderGaming

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات