استقبال عالی از بازی Space Marine 2 ادامه دارد

چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۲
مطالعه 1 دقیقه
سلاخی هیولاها در بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2
آمار و ارقام موجود از عرضه موفقیت‌آمیز بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 خبر می‌دهند.
تبلیغات

Warhammer 40,000: Space Marine 2 از زمان عرضه در ماه گذشته به نقطه عطف جدیدی دست پیدا کرده و تاکنون توسط بیش از ۴.۵ میلیون بازیکن تجربه شده است. مدتی پیش نیز اعلام شد که حدود دو میلیون بازیکن در ۴۸ ساعت ابتدایی عرضه، به تجربه این بازی پرداخته‌اند.

Warhammer 40,000: Space Marine 2 از زمان انتشار تاکنون بسیار خوب عمل کرده و به دومین عرضه بزرگ در اروپا برای سال ۲۰۲۴ تبدیل شده است. همچنین رکورد تعداد بازیکنان همزمان در پلتفرم استیم را برای مجموعه وارهمر شکست؛ به‌طوری که در ۹ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) توسط ۲۲۵.۶۹۰ بازیکن همزمان تجربه می‌شد.

شرکت فوکوس اینترتینمنت در توییت جدید خود ادعا می‌کند که این تنها شروع کار است. استودیوی سیبر اینتراکتیو به‌تازگی محتوای فصل دوم Warhammer 40,000: Space Marine 2 را به نمایش گذاشته است که شامل عملیاتی تازه، یک دشمن جدید، درجه دشواری Lethal و موارد دیگر می‌شود. بازیکنان در ماه‌های آینده حالت‌های جدید PvP را نیز به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

همچنین استودیوی سازنده به ایده‌های مختلف برای ساخت یک دنباله یا بسته‌الحاقی اشاره کرده؛ اما تاکنون چیزی تایید نشده است. در حال حاضر موفقیت Warhammer 40,000: Space Marine 2 به قدری مهم بوده که تمامی پروژه‌های این استودیو را تحت تاثیر قرار داده است. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات