تاریخ انتشار اولین مرحله اسپیدران پس از عرضه Astro Bot مشخص شد

پنج‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
مطالعه 1 دقیقه
بازی Astro Bot
Team Asobi قصد دارد مراحل جدید اسپیدران و ربات‌های ویژه را از فردا به بازی Astro Bot اضافه کند.
تبلیغات

به گزارش Gamingbolt، تیم آسوبی برنامه‌ای هفتگی برای افزودن مراحل و ربات‌های ویژه جدید به بازی Astro Bot تا ۱۴ نوامبر (۲۴ آبان) تدارک دیده است. اولین مرحله پس از عرضه این بازی با نام Building Speed فردا منتشر می‌شود که در آن آسترو و بارکستر از میان شهری علمی-تخیلی در ابرها می‌گذرند.

پس از آن هر پنج‌شنبه ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران، یک مرحله جدید در دسترس قرار می‌گیرد. این مراحل به ترتیب  Let it Slide در تاریخ ۲۴ اکتبر (۳ آبان)، Spring-Loaded در تاریخ ۳۱ اکتبر (۱۰ آبان)، Helium Heights در تاریخ ۷ نوامبر (۱۷ آبان) و Rising Heat در تاریخ ۱۴ نوامبر (۲۴ آبان) در دسترس قرار خواهند گرفت. نکته جالب اینجا است که تمامی این مراحل رایگان هستند و هر کدام دو ربات ویژه جدید برای نجات دارند.

اولین ربات‌های ویژه که می‌توانید نجات دهید، ایو از Stellar Blade و هل‌دایور از بازی Helldivers خواهند بود. در مجموع ۱۰ ربات ویژه پس از عرضه به بازی اضافه می‌شوند که هویت بقیه آن‌ها فعلا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

تیم آسوبی علاوه‌بر‌این محتوای جذاب، از سورپرایزهای بیشتر در آینده نزدیک خبر داده است. بازیکنان می‌توانند برای ثبت بهترین زمان در جدول رده‌بندی با یکدیگر رقابت کنند و مهارت‌های خود را به چالش بکشند.

پخش از رسانه

بازی Astro Bot برای کنسول پلی استیشن 5 در دسترس است. آیا شما هم منتظر تجربه این محتوای جدید هستید؟

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات