توسعه‌ی پروژه Project 007 بسیار عالی پیش می‌رود؛ انتشار اطلاعات در آینده نزدیک

پنج‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
تصویری از پروژه ساخت بازی Project 007
مدیرعامل استودیوی IO Interactive درباره وضعیت پروژه Project 007 اعلام کرد که روند ساخت بازی به خوبی پیش می‌رود و به زودی اطلاعاتی از آن منتشر خواهد شد
تبلیغات

تقریبا چهار سال از زمان معرفی بازی اختصاصی شخصیت جیمز باند تحت عنوان پروژه‌ی 007 توسط استودیوی IO Interactive، سازنده بازی‌های سری Hitman می‌گذرد؛ اما با این حال تاکنون جزئیات خاصی از این بازی با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته نشده است. حالا به نظر می‌رسد که استودیوی سازنده‌ی بازی بالاخره به زمان صحبت درباره‌ی این اثر، نزدیک شده و به زودی شاهد ارائه اطلاعاتی از آن خواهیم بود. ضمن این که تیم توسعه دهندگان بازی تأیید می‌کنند که روند ساخت بازی به خوبی پیش می‌رود.

هاکان آبراک، رئیس استودیوی IO Interactive در مصاحبه اخیر خود با وبسایت IGN اعلام کرد که این استودیو هنوز برای انتشار اطلاعات پروژه‌ی «مأمور 007» کاملا آمادگی ندارد، ولی روند ساخت بازی «بسیار عالی» پیش می‌رود. وی همچنین به علاقه‌مندان اطمینان داد که به زودی اطلاعات بیشتری از این پروژه اعلام خواهد شد. هرچند او دقیقا درباره منظور خود از «به زودی» شفاف سازی نکرد.

بازی Project 007 از استودیوی IO Interactive

آبراک در بخشی از گفتگوی خود در اینباره می‌گوید: «من امروز خبر خاصی را برای مخاطبان شما ندارم، اما باور کنید که خود ما هم بی‌صبرانه منتظر انتشار اطلاعات این بازی هستیم و به زودی این کار انجام خواهد شد. ما طبق برنامه پیش می‌رویم و فرایند تولید بازی بسیار عالی جلو می‌رود. در واقع این یک تیزر کوچک برای چیزهای خفن زیادی است که در آینده خواهیم دید. وقتی آماده‌ی این کار باشیم، حتما در اینباره صحبت خواهیم کرد.»

آبراک در بخش دیگری از اظهارات خود خاطر نشان کرد که این استودیو در تلاش است تا با پروژه‌ی 007 ارتباطی (باند) را با این مجموعه و تجربه‌ی گیمینگ ایجاد کرده و داستان سرمنشأ یا خواستگاه جدیدی را برای آن روایت کند که می‌تواند آغازگر یک مجموعه‌ی سه‌گانه باشد.

فهرست مشاغل استخدامی این شرکت نشان می‌دهد که این بازی می‌تواند شامل یک روش روایت داستانی سندباکس مشابه سری Hitman داشته باشد و همچنین سبک گیم پلی آن ترکیبی از حالت اول شخص و سوم شخص خواهد بود.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات