بازی لغو شده بتل رویال Halo می‌توانست آینده سری را تغییر دهد

پنج‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
مستر چیف از سری Halo
کارگردان سابق پروژه بتل رویال Halo، لغو این بازی را تایید کرد و آن را یک فرصت از دست رفته برای مجموعه دانست.
تبلیغات

در سال ۲۰۲۲، استودیو Certain Affinity به عنوان یک استودیوی پشتیبان رسمی برای بازی Halo Infinite معرفی شد. پس از آن، این استودیو تایید کرد که در حال کار روی پروژه‌ای بزرگ و جدید برای مجموعه Halo است.

گزارش‌ها حاکی از آن بود که Certain Affinity در حال ساخت یک تجربه بتل رویال با مقیاس بزرگ برای Halo است. بااین‌حال، در اوایل امسال، گزارش شد که این پروژه در میان تغییرات داخلی قابل توجه در استودیو 343Industries لغو شده است.

به گزارش Gamingbolt، یکی از توسعه‌دهندگان که در استودیو Certain Affinity روی این پروژه کار می‌کرد، به‌طور ضمنی لغو آن را تایید کرده و اطلاعات مختصری در مورد روند توسعه آن ارائه داده است.

مایک کلاپر، کارگردان سابق بازی در Certain Affinity، در پروفایل لینکدین خود از تجربه کار روی بازی بتل رویال Halo سخن گفته است. او معتقد بود که این بازی می‌توانست مسیر آینده این مجموعه را دگرگون سازد. کلاپر از آن زمان تاکنون پروفایل لینکدین خود را به‌روز کرده و هرگونه اشاره به بازی بتل رویال Halo را حذف کرده است.

مایک کلاپر در پروفایل خود نوشته بود: «من یک تیم بزرگ از طراحان را رهبری می‌کردم که روی یک حالت بتل رویال لغو شده برای Halo کار می‌کردند. من معتقدم این محصول می‌توانست یک تحول برای این مجموعه باشد. ما از بازی کردن آن لذت می‌بردیم و کار کردن روی آن با وجود لغو شدنش، تجربه‌ای شگفت‌انگیز بود.»

با وجود چند سال پر از آشفتگی، طرفداران سری Halo همچنان دلایل زیادی برای امیدواری دارند. استودیو ۳۴۳ اینداستریز به‌تازگی به Halo Studios تغییر نام داده و اعلام کرده است که همه بازی‌های آینده Halo با استفاده از Unreal Engine 5 توسعه خواهند یافت. این تغییرات، طرفداران را امیدوار کرده است که روند توسعه روان‌تر و کارآمدتر پیش برود. همچنین تأیید شده است که چندین بازی معرفی نشده از Halo نیز در دست ساخت قرار دارند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات