به‌روزرسانی جدید Hades 2 سلاح‌های تازه و دشمنی قدرتمند را به بازی اضافه می‌کند

پنج‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۷
مطالعه 1 دقیقه
به‌روزرسانی The Olympus بازی Hades 2
استودیو Supergiant Games با به‌روزرسانی بزرگ Hades 2، بازیکن‌ها را به سفری جدید در المپوس و نبردی حماسی با پرومته دعوت می‌کند.
تبلیغات

به گزارش Gamingbolt، استودیو سوپرجاینت گیمز اولین به‌روزرسانی محتوایی بزرگ بازی Hades 2 را که هم‌اکنون به‌شکل ارلی اکسس یا در دسترس زودهنگام برای پی‌سی در دسترس است، منتشر کرد. این به‌روزرسانی منطقه‌ای جدید به نام المپوس را به بازی اضافه می‌کند که در آن بازیکن‌ها با تهدیدی جدید به نام پرومته که یکی دیگر از تایتان‌ها است، روبه‌رو می‌شوند.

این به‌روزرسانی همچنین Xinth, the Black Coat را معرفی می‌کند که آخرین Nocturnal Arm است. این سلاح مخصوص دفاع و شلیک پروژکتایل‌های ویژه و دارای اسپکت‌های منحصربه‌فرد خود است. همچنین دو حیوان و متحد جدید هم در انتظار بازیکن‌ها هستند.

پخش از رسانه

منطقه Crossroads نیز با ده‌ها تزئینات و موسیقی، ظاهری جدید به خود گرفته است. علاوه‌براین‌ها، حدود ۲۵۰۰ خط گفتگوی صداگذاری شده جدید و حتی برخی سورپرایزها نیز به بازی اضافه شده‌اند.

بازی Hades 2 هم‌اکنون به‌طور دسترسی زودهنگام و از طریق فروشگاه‌های دیجیتالی استیم و اپیک گیمز در دسترس بازیکن‌ها قرار دارد. نظر شما درباره این به‌روزرسانی چیست؟ آیا فکر می‌کنید پرومته چالش جذابی برای بازیکن‌ها خواهد بود؟

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات