نسخه استیم Assassin's Creed Mirage منتشر شد؛ خرید با تخفیف ۵۰ درصدی

پنج‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۴
مطالعه 1 دقیقه
تصویر چهره بسیم از بازی اساسینز کرید میراژ
یوبیسافت همانطور که وعده داده بود، امروز نسخه استیم Assassin's Creed Mirage را منتشر کرد و به همین مناسبت تخفیف خوبی هم برای آن در نظر گرفته است.
تبلیغات

بازی Assassin's Creed Mirage تقریبا یک سال پیش منتشر شد و حال یوبیسافت همانطور که چندی قبل اعلام کرده بود، نسخه استیم آن را هم در دسترس قرار داده است. به همین مناسبت یوبیسافت همچنین تخفیف خوبی هم برای خرید بازی در نظر گرفته است. بر این اساس، کاربران می‌توانند تمام نسخه‌های میراژ (استاندارد، دیلاکس یا نسخه Master Assassin) را از امروز تا ۳ آبان با تخفیف ۵۰ درصدی از استیم تهیه کنند. این تخفیف در فروشگاه یوبیسافت هم از اول تا ۱۵ آبان در دسترس خواهد بود.

این نسخه از اسسینز کرید حال و هوایی شبیه به نسخه‌های اول مجموعه دارد و گیمر را در نقش شخصیت بسیم قرار می‌دهد. روایت بازی در شهر بغداد و در قرن نهم رخ می‌دهد. یوبیسافت پیش از عرضه میراژ تمرکز زیادی روی بازگشت به هسته اصلی گیم‌پلی مجموعه داشت و تا حد زیادی هم به این وعده وفادار بود.

بازی Assassin's Creed Mirage در بررسی زومجی نمره ۷ را دریافت کرد و خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

اساسینز کرید میراژ با پرداختن به گذشته باسیم ابن اسحاق، چشم‌اندازی روشن را برای حضور این شخصیت در نسخه‌های آینده مجموعه می‌دهد. ترکیب موسیقی عربی با فرهنگ و تنوع ملیت شهروندان بغداد قرن نهم بازیکنان را غرق در گشت‌وگذار در محیط بازی می‌کند. با این‌حال مشکل اصلی ادعای بازگشت به‌ریشه‌های بازی است در حالی که شاهد استفاده تمام و کمال از المان‌های بازی والهالا در میراژ هستیم. استایل مبارزه بسیار محدود، هوش مصنوعی ضعیف و باگ‌های متعدد به‌شدت به گیم‌پلی بازی ضربه وارد می‌کند. بازی گرافیک زیبایی دارد و توجه یوبی‌سافت بوردو به جزییات محیط و لباس‌های شخصیت‌های مثال زدنی است.
- میثم خلیل‌زاده
مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات