Cronos: The New Dawn، بازی جدید بلوبر تیم با انتشار تریلری معرفی شد

پنج‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
پوستر رونمایی از بازی Cronos: The New Dawn
لحظاتی پیش در رویداد Xbox Partner Preview از بازی جدید استودیوی بلوبر تیم با نام Cronos: The New Dawn رونمایی شد.
تبلیغات

استودیوی بلوبر تیم لحظاتی پیش در مراسم Xbox Partner Preview اعلام کرد که بازی بعدی‌اش یک اثر ترسناک و علمی‌تخیلی به‌نام Cronos: The New Dawn خواهد بود. اگرچه این بازی در رویداد اختصاصی مایکروسافت معرفی شد، اما قرار است در سال ۲۰۲۵ برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر شود. در ادامه می‌توانید به تماشای تریلر رونمایی Cronos: The New Dawn بپردازید:

پخش از رسانه

بازی Cronos: The New Dawn داستانی آخر‌الزمانی را در لهستان دهه ۱۹۸۰ روایت می‌کند. به‌عنوان یک مسافر، بازیکنان باید یک زمین بایر مرگبار که توسط یک رویداد فاجعه‌آمیز به‌نام تغییر (Change) ایجاد شده است را کاوش کنند و از آن جان سالم به در ببرند. طبق گفته تیم سازنده، این مکان مملو از هیولاهای وحشتناک و اتفاقات غیرمنتظره خواهد بود. پیوتر بابینو، مدیرعامل استودیوی بلوبر تیم همراه با معرفی این بازی اظهار داشت:

«پس از موفقیت Silent Hill 2 Remake، با افتخار از یک آی‌پی جدید و هیجان‌انگیز به‌نام Cronos: The New Dawn رونمایی می‌کنیم. تعهد ما به بازتعریف ژانر وحشت با این بازی ترسناک و بقامحور ادامه می‌یابد که نشان‌دهنده پیشرفت طبیعی دیدگاه خلاقانه ما و استراتژی استودیومان است. Cronos: The New Dawn با ادغام فضای وهم‌آلود وحشت با پتانسیل بی‌حد و حصر داستان‌های علمی‌تخیلی، وعده ارائه تجربه‌ای تازه از بقا را می‌دهد. نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا آن را در سال ۲۰۲۵ با شما به اشتراک بگذاریم.»

قبل از انتشار Silent Hill 2 Remake و علی‌رغم نگرانی‌هایی که درباره کیفیت بازی وجود داشت، پیوتر بابینو از طرفداران خواست تا به استودیو اعتماد کنند. او در آن زمان گفت: «من آرزو دارم که گیمرها به ما اعتماد کنند. ما چیزی جز اینکه آن‌ها یک شانس دوباره به ما بدهند، نمی‌خواهیم.» اوایل امروز شرکت کونامی اعلام کرد Silent Hill 2 Remake در عرض یک هفته بیش از یک میلیون نسخه فروش کرده و به مهم‌ترین موفقیت استودیوی بلوبر تیم تا به امروز تبدیل شده است.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Eurogamer

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات