Project ETHOS توسط 2K Games و رئیس سابق اسلج‌همر معرفی شد

پنج‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۷
مطالعه 1 دقیقه
مبارزه و تیراندازی در بازی Project ETHOS
شرکت 2K Games و رئیس سابق استودیو اسلج‌همر گیمز از Project ETHOS رونمایی کردند.
تبلیغات

به نوشته گیمینگ‌بولت شرکت 2K Games و استودیو 31st Union که اخیرا توسط میخائیل کاندری، رئیس سابق استودیوهای اسلج‌همر گیمز و ویسرال گیمز تاسیس شده است، بازی Project ETHOS را معرفی کردند. این بازی بر پایه گیم‌پلی تیراندازی سوم‌شخص، قهرمان‌محور و روگ‌لایک ساخته می‌شود و قرار است به‌صورت رایگان در دسترس بازیکن‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار بگیرد. بااین‌حال هنوز تاریخ عرضه دقیق این بازی مشخص نشده است.

به گفته سازنده، پروژه ETHOS دو حالت بازی را ارائه می‌دهد که شامل Trials و Gauntlet است. حالت اول بازیکن‌ها را در مقابل دشمنان هوش مصنوعی و دیگر بازیکن‌ها قرار می‌دهد که باید با تشکیل تیم‌های سه‌نفره به استخراج و جمع‌آوری هسته‌ها بپردازند. بازیکن با جمع‌آوری این هسته‌ها می‌تواند Augment دریافت کند و برای رقابت‌های بعدی حالت Trials آماده شود. این آماده شدن شامل کسب توانایی‌های دفاعی و هجومی جدید برای بازیکن‌ها خواهد بود که با پیشروی در مراحل به‌مرور در دسترس قرار می‌گیرند.

از طرفی حالت Gaunlet به شکل تورنمنت‌های رفت و برگشتی طراحی شده است که در آن چندین تیم به رقابت‌های Team Deathmatch می‌پردازند. بااینکه این حالت از Trials ساده‌تر به‌نظر می‌رسد، بازیکن‌ها می‌توانند تجربه‌های PvP عمیق‌تری را در آن تجربه کنند.

با اعلام سازنده پروژه ETHOS، تست بتای عمومی این بازی از امروز ۲۶ مهر ۱۴۰۳ (۱۷ اکتبر ۲۰۲۴) به مدت چهار روز در دسترس بازیکن‌های کامپیوتر در مناطق برگزیده ازجمله ایالات متحده، بریتانیا، مکزیک، کانادا، فرانسه، آلمان، ایرلند، ایتالیا و اسپانیا قرار می‌گیرد. بازیکن‌هایی که برای این تست بتا ثبت‌نام کنند و موفق به تجربه آن نشوند، برای تست‌های آینده دعوت خواهند شد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات