بازی Blindfire بلافاصله پس از رونمایی به‌صورت دسترسی زودهنگام عرضه شد

جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
کنار هم ایستادن قهرمان‌های بازی Blindfire
استودیو Double Eleven بازی تیراندازی اول‌شخص چندنفره جدید خود را باعنوان Blindfire معرفی کرد.
تبلیغات

به نوشته گیمینگ‌بولت، استودیو Double Eleven جدیدترین بازی خود را در رویداد Xbox Partner اخیر معرفی کرد و بلافاصله آن را در دسترس بازیکن‌ها قرار داد. این بازی با‌عنوان Blindfire معرفی شد و همانطورکه از نام آن مشخص است، گیم‌پلی تیراندازی اول‌شخص آن در فضاهایی کاملا تاریک دنبال می‌شود.

استودیو سازنده بعد از رونمایی بازی، اعلام کرد که پیش‌نمایش‌ها و تجربه دسترسی زودهنگام بازی هم‌اکنون در اختیار بازیکن‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر از طریق دو فروشگاه استیم و اپیک گیمز قرار گرفته است. همچنین بازیکن‌های پلی استیشن 5 می‌توانند از اواخر سال جاری میلادی به تجربه نسخه ارلی اکسس بازی بپردازند.

با مشاهده تریلر رونمایی بازی Blindfire می‌توان به مفهوم ساده آن پی بُرد. هر بازیکن در رقابت‌ها یک سلاح به دست دارد و در محیط‌هایی کاملا تاریک باید به دنبال کشتن رقبا باشد. باتوجه‌به اینکه محیط‌ها تاریک هستند، بازیکن‌ها باید به دیگر حس‌های خود ازجمله شنیدن صدای حرکت سایرین یا دیده شدن روشنایی شلیک‌ها متکی باشند. بااین‌حال بازیکن مهاجم با هر تیراندازی باید خطر افشا شدن محل قرارگیری خود را در نظر داشته باشد.

علاوه‌براین قابلیت، شلیک به همراهان (Friendly Fire) تاثیر مستقیمی در گیم‌پلی دارد و در کنار آن باید مراقب نورهای چشمک‌زن محیطی، تله‌ها و نورافکن‌هایی که توسط بازیکن‌های کشته شده کنترل می‌شوند هم باشید. علاوه‌براین ویژگی Echo برای شناسایی محیط اطراف و کشف آخرین موقعیت افشاشده از فعالیت‌های اخیر رقیبان در دسترس خواهد بود.

حالت اصلی بازی Bodycount نام دارد که انواع مختلفی از سبک‌های Free-For-All و Team Deathmatch را پوشش می‌دهد. هر رقابت شامل پنج راند است و هر بازیکن تنها یک جان دارد و باید روی کسب امتیاز ازطریق هدشات، کشتار پشت‌سرهم یا جان سالم به در بردن از رقابت تمرکز کند. در زمان عرضه زودهنگام بازی Blindfire تنها دو سلاح تپانچه Mantis و تفنگ ساچمه‌ای Abolition در دسترس قرار دارند، اما سازنده در آینده تفنگ‌های بیشتری را در دسترس قرار می‌دهد.

پخش از رسانه

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات