بازی Ghost Bike از شرکت آناپیورنا به Wheel World تغییر نام داد

جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷
مطالعه 3 دقیقه
دوچرخه سواری کیت در بازی Wheel World
توسعه‌دهنده بازی Ghost Bike که انتشار آن را شرکت آناپیورنا بر عهده گرفته است، نام بازی خود را به Wheel World تغییر داد.
تبلیغات

در جدیدترین اخبار رسانه Engadget می‌خوانیم، بازی Ghost Bike اولین‌بار توسط سازندگان Nidhogg در سال ۲۰۲۳ رونمایی شد و قرار بود داستانی تاریک و غم‌انگیز از حادثه‌ای دلخراش برای یک دوچرخه‌سوار حرفه‌ای را روایت کند. بااین‌حال تیم سازنده تصمیم گرفته است که فضای بازی را مفرح‌تر کند؛ به‌همین دلیل نام آن را به Wheel World تغییر خواهد داد تا با لحن سبک‌تری که برای آن در نظر گرفته شده است، مطابقت بیشتری داشته باشد. شرکت آناپیورنا که انتشار این بازی را برعهده دارد، در ابتدا آن را برای عرضه در اوایل امسال برنامه‌ریزی کرده بود، اما در ادامه تاریخ انتشار بازی را به ابتدای سال ۲۰۲۵ موکول کرد.

بازی Wheel World اولین بازی سه‌بعدی از استودیو Messhof به حساب می‌آید و قرار است به بزرگترین بازی این سازنده تا امروز تبدیل شود. این استودیو کار خود را با بازی Nidhogg شروع کرد که به سبک بازی‌های کلاسیک آتاری با گیم‌پلی شمشیرزنی و پلتفرمینگ ساخته شده است. حال استودیو Messhof قصد دارد با توسعه بازی Wheel World وارد سبک جدیدی شود و عرضه اولین بازی سه‌بعدی خود را با گرافیک سل‌شید چشم‌نواز جشن بگیرد. برخلاف بازی‌های قبلی استودیو، Wheel World شامل روایت داستان خواهد بود و در آن شخصیت‌های متفاوت و باکس‌های گفتگو گنجانده شده‌اند.

رقابت‌های دوچرخه‌سواری در بازی Wheel World

در ادامه مارک اِسِن و کریستی نوریندر از استودیو Messhof درباره تصمیم‌گیری برای تغییر نام بازی نوشتند: «داستان Ghost Bike درباره‌ی مرگ یک دوچرخه‌سوار پس از تصادف با اتومبیل بود که پس از آن به والهالای دوچرخه‌سواری وارد می‌شود. درحالی‌که داستان این بازی مستقیما با «دوچرخه‌های ارواح» در دنیای واقعی که به یاد دوچرخه‌سواران کشته شده در سانحه‌های رانندگی طراحی شده‌اند ارتباطی نداشت، تا حدودی با آن همپوشانی ایجاد می‌کرد.

به‌همین‌خاطر ما در ابتدا نام Ghost Bike را برای بازی برگزیدیم و احساس کردیم که این نام می‌تواند داستان تاریک بازی را منعکس کند و ازطرفی یادآور دوچرخه‌سواران کشته شده در دنیای واقعی باشد. این تداعی‌ها از هردو جهت مثبت بودند. بااین‌حال به‌مرور همه‌چیز در گیم‌پلی با هدف سرگرم‌کننده‌تر شدن بازی تغییر کرد و لحن تاریک داستان کمرنگ‌تر شد تا اینکه تصمیم گرفتیم نام آن را به Wheel World تغییر دهیم.»

دوچرخه‌سواری کیت در دنیای بازی Wheel World

بازیکن‌ها در بازی نقش کیت، دوچرخه‌سوار جوانی را به دست می‌گیرند که وارد Wheel World شده و مصمم است که این جهان زیبا را از فروپاشی نجات دهد. گیم‌پلی بازی ترکیبی از مسابقات دوچرخه‌سواری، ارتقای دوچرخه، بازیابی قطعات ازدست‌رفته و درنهایت انجام مراسم آیینی The Great Shift برای نجات جهان خواهد بود.

علاوه‌براین، بازی شامل حالت Roaming می‌شود که به بازیکن امکان دوچرخه‌سواری آزادانه در فضایی دلنشین را خواهد داد. درهمین‌حال موسیقی‌های تولید شده توسط لیبل الکترونیکی ایتالیایی Do It Better به بازیکن برای احساس آرامش بیشتر در زمان گشت‌و‌گذار آزادانه کمک می‌کنند.

بازی Wheel World برای عرضه در اوایل سال ۲۰۲۵ روی پلی استیشن 5، کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس برنامه‌ریزی شده است. همچنین مشترکین سرویس ایکس باکس گیم‌پس می‌توانند از روز اول عرضه به تجربه این بازی بپردازند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات