وقایع FBC: Firebreak بعد از بازی Control اتفاق می‌افتد

جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۴
مطالعه 1 دقیقه
پوستر بازی جدید FBC: Firebreak
FBC: Firebreak دنباله یا بسته‌الحاقی Control نیست؛ اما وقایع بازی بعد از آن اتفاق می‌افتد.
تبلیغات

پروژه Condor شرکت رمدی اینترتینمنت به‌صورت رسمی FBC: Firebreak نام دارد و یک اسپین‌آف اول‌شخص برای فرنچایز Control محسوب می‌شود. این یک مسیر جدید و جذاب برای تیم سازنده خواهد بود؛ زیرا به عنوان اولین بازی چند‌نفره آن‌ها عمل خواهد کرد و رمدی اینترتینمنت مسئولیت نشر آن را بر عهده خواهد داشت. این تیم به وسیله ویدیویی جدید، جزئیات بیشتری را درباره روند توسعه بازی به اشتراک گذاشته‌اند.

پخش از رسانه

داستان FBC: Firebreak سال‌ها پس از وقایع Control روایت می‌شود و از بازیکنان می‌خواهد که با تهدیدات مقر فدرال (Oldest House) مقابله کنند. همچنین توسعه‌دهندگان در ویدیوی فوق درباره المان‌های طنز و بررسی راه‌هایی برای گنجاندن آن در بازی صحبت می‌کنند. FBC: Firebreak در سال ۲۰۲۵ برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و از روز اول در دسترس کاربران گیم پس (سطوح پی‌سی و آلتیمیت) و پلی استیشن پلاس (سطوح اکسترا و پریمیوم) قرار خواهد گرفت.

رمدی تایید کرده که با این بازی به دنبال ارائه یک مدل لایو-سرویس نیست؛ اما پس از عرضه محتوای بیشتری را برای آن منتشر خواهد کرد. همچنین در حال حاضر اطلاعاتی از قیمت و تاریخ دقیق انتشار FBC: Firebreak وجود ندارد. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات