منتظر اخبار جدید از بازی Wolverine باشید

شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۷
مطالعه 1 دقیقه
لوگوی بازی Marvel's Wolverine
بر اساس شایعات به‌نظر می‌رسد که استودیو اینسامنیاک گیمز طی مراسم‌های بعدی صنعت بازی‌های ویدیویی جزئیاتی از Wolverine را منتشر خواهد کرد.
تبلیغات

به نقل از رسانه InsiderGaming یکی از افشاگران صنعت بازی‌های ویدیویی با نام Kurakasis ادعا کرده است که استودیو اینسامنیاک گیمز طی مراسم بزرگ بعدی از اطلاعات جدید بازی Wolverine رونمایی خواهد کرد.

Kurakasis در این راستا گفت: «بر اساس یافته‌های من، به‌نظر می‌رسد که سونی در حال آماده‌سازی جزئیات جدید Marvel's Wolverine باشد. هنوز مشخص نیست که این اتفاق چه زمانی رخ خواهد داد، اما حدس می‌زنم که امسال در مراسم گیم اواردز یا طی یک رویداد اعلام‌نشده این اطلاعات منتشر خواهند شد.»

هنوز هیچ بیانیه‌ رسمی‌ای از سوی سونی یا استودیو اینسامنیاک گیمز در راستای نمایش جدیدی از بازی ولورین منتشر نشده است؛ در همین راستا حتی باوجود دقیق بودن ادعاهای پیشین این افشاگر، نمی‌توان با قطعیت این خبر را تأیید کرد. پلی استیشن و اینسامنیاک گیمز پس از معرفی این بازی در سکوت خبری به‌سر می‌برند و فارغ از افشای دیتاهای اولیه‌ی این بازی در اواخر سال ۲۰۲۳ هیچ خبر دیگری از این بازی منتشر نشد.

هنوز هیچ تاریخ عرضه دقیقی نیز برای این بازی اعلام نشده است، اما شایعه‌های پیشین ادعا کردند که ولورین تا سال ۲۰۲۵ منتشر نخواهد شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این بازی فضای تاریک‌تر و خشن‌تری به‌نسبت آثار قبلی اینسامنیاک گیمز خواهد داشت.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات