بازی Banjo-Tooie به سرویس Nintendo Switch Online + Expansion Pack می‌آید

شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷
مطالعه 1 دقیقه
بازی Banjo-Tooie
شرکت نینتندو اعلام کرد که بازی پلتفرمر محبوب Banjo-Tooie به‌زودی در دسترس مشترکان سرویس Nintendo Switch Online + Expansion Pack قرار خواهد گرفت.
تبلیغات

بازی Banjo-Tooie یکی از آثار به‌یادماندنی کنسول نینتندو ۶۴ است که توسط استودیو Rare توسعه پیدا کرد. این بازی با گیم‌پلی جذاب و شخصیت‌های دوست‌داشتنی خود، جایگاه ویژه‌ای در قلب بازیکن‌ها دارد. به گزارش Gamingbolt، حال، پس از سال‌ها انتظار، قرار است این اثر کلاسیک در تاریخ ۲۵ اکتبر (۴ آبان) به سرویس Nintendo Switch Online + Expansion Pack اضافه شود.

این خبر برای طرفداران قدیمی نینتندو بسیار خوش‌حال‌کننده است، زیرا می‌توانند یکبار دیگر خاطرات شیرین بازی با Banjo و Kazooie را روی کنسول محبوب نینتندو سوییچ تجربه کنند. البته لازم به ذکر است که این بازی پیش از این نیز روی کنسول‌های مدرن ایکس باکس قابل بازی بوده است.

قسمت اول این مجموعه، یعنی بازی Banjo-Kazooie هم درحال‌حاضر از طریق سرویس Nintendo Switch Online + Expansion Pack در دسترس است. با اضافه شدن Banjo-Tooie، طرفداران می‌توانند کل مجموعه را روی نینتندو سوییچ تجربه کنند.

حال باید دید که نینتندو چه برنامه‌هایی برای گسترش سرویس Nintendo Switch Online + Expansion Pack در آینده دارد. با توجه به اینکه این شرکت در حال آماده‌سازی برای نسل بعدی کنسول‌های خود است، مشخص نیست چه تغییراتی در این سرویس ایجاد خواهد شد.

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا از بازگشت Banjo-Tooie به پلتفرم نینتندو هیجان‌زده هستید؟ آیا خاطرات خوبی از بازی کردن این عنوان کلاسیک دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات