تریلر گیم‌پلی Squadron 42 تاریخ عرضه بازی را در سال ۲۰۲۶ اعلام می‌کند

یک‌شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۹
مطالعه 1 دقیقه
نبرد سفینه‌های فضایی در آسمان بازی Squadron 42
بازی Squadron 42 برای انتشار در سال ۲۰۲۶ برنامه‌ریزی شده است و حدود ۳۰ تا ۴۰ ساعت گیم‌پلی خواهد داشت.
تبلیغات

در جدیدترین اخبار اینسایدر-گیمینگ می‌خوانیم در جریان نمایش دموی جدید بازی Squadron 42 در رویداد Citizencon مشخص شد این بازی در سال ۲۰۲۶ منتشر می‌شود و بازیکن‌ها می‌توانند ۳۰ تا ۴۰ ساعت از تجربه گیم‌پلی آن سرگرم شوند. در این رویداد بخش مقدمه بازی برای حاضران به نمایش درآمد که نبردهای نفسگیر فضایی را به‌شکلی تماشایی ارائه می‌دهد و بازیکن‌ها را با پیش‌درآمد داستانی جهان بازی آشنا می‌کند.

پس از نمایش تریلر گیم‌پلی کریس رابرتز به روی صحنه آمد و تاکید کرد تیم سازنده Squadron 42 از تاریخ عرضه سال ۲۰۲۶ اطمینان دارد. درحال‌حاضر برخی از طرفداران این تجربه فضایی و اکشن درباره موفقیت استودیو کلاود ایمپریوم گیمز برای عرضه Squadron 42 در سال ۲۰۲۶ تردید دارند؛ بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم این تاریخ به تعویق خواهد افتاد یا تیم سازنده به تکمیل بازی تا زمان اعلامی پایبند است.

بازی Squadron 42 در اکتبر ۲۰۱۲ همراه‌با بازی Star Citizen معرفی شد و درهمان‌زمان کمپین مالی برای تامین بودجه ساخت هردو پروژه راه‌اندازی شد. طبق اعلام رسمی سازنده بازی، تاکنون بیش از ۷۲۹ میلیون دلار برای توسعه دو پروژه Squadron 42 و Star Citizen جمع‌آوری شده است.

پخش از رسانه

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات