نسخه ایکس باکس Black Myth: Wukong رده‌بندی سنی شد

یک‌شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹
مطالعه 1 دقیقه
نیم نگاه بازی Black Myth: Wukong | بهترین بازی سال ۲۰۲۴؟
به نظر می‌رسد بازی محبوب Black Myth: Wukong به‌زودی راهی کنسول‌های ایکس باکس خواهد شد.
تبلیغات

ظاهرا بازی محبوب و پرفروش Black Myth: Wukong را می‌توان به‌زودی روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس تجربه کرد. این خبر پس از رده‌بندی سنی نسخه ایکس باکس بازی مطرح می‌شود که اخیرا توسط ESRB، هیئت رده‌بندی آمریکای شمالی، منتشر شده است. شایان ذکر است که نهادهای نظارتی دیگر مانند هیئت PEGI اروپا، هنوز نسخه ایکس باکس بازی Black Myth: Wukong را ارزیابی نکرده‌اند.

Black Myth: Wukong یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های سال ۲۰۲۴ محسوب می‌شود. اخیرا مشخص شد که این اثر تنها در عرض چند هفته ۲۰ میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروخته و طی ماه سپتامبر (شهریور) تنها در پلتفرم استیم بیش از یک میلیارد دلار درآمد ناخالص کسب کرده است. این بازی در تاریخ ۲۰ اوت (۳۰ مرداد) منتشر شد و تا ۲۳ اوت (۲ شهریور) حدود ۱۰ میلیون نسخه از آن در سرتاسر جهان به فروش رفت.

مدتی پیش حواشی زیادی پیرامون تاخیر نسخه ایکس باکس Black Myth: Wukong ایجاد شد و تیم سازنده ادعا کردند که بازی آن‌ها روی کنسول‌های مایکروسافت از یک باگ رنج می‌برد؛ اما منابع متعددی اعتقاد داشتند که عدم عرضه Black Myth: Wukong برای ایکس باکس به یک قرارداد انحصاری و مخفیانه بین سونی و شرکت ناشر این بازی مربوط می‌شود. لطفا برای دریافت اطلاعات تکمیلی در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Insider Gaming

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات