تریلر جدید Clair Obscur: Expedition 33 گیم پلی بازی را به نمایش می‌گذارد

یک‌شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
مبارزات بازی Clair Obscur: Expedition 33
استودیوی Sandfall Interactive تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Clair Obscur: Expedition 33 را منتشر کرد و جزئیات بیشتری را از آن به نمایش گذاشت.
تبلیغات

بازی نقش آفرینی فانتزی Clair Obscur: Expedition 33 از زمان معرفی در اوایل سال جاری میلادی با ساختار نوبتی گیم پلی هیجان انگیز خود مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است؛ موضوعی که در تریلر گیم پلی جدید بازی نیز نمود پیدا می‌کند.

Expedition 33 با سیستم مبارزات نوبتی (Turn-Based) خود تا حد زیادی از بازی‌های سری Persona الگو برداری کرده و همچنین سبک QTE و زمینه چینی محتوای داستانی بازی بیشتر از بازی‌های نقش آفرینی Mario الهام می‌گیرد.

در کنار مبارزه علیه دشمنان مختلفی که شامل چند باس فایت که در مسیر خود با آن‌ها مواجه خواهید شد، می‌شوند، در این ویدیو نگاهی به لوکیشن‌ها و مکانیزم سفر در دنیای بازی هم داریم. علاوه‌بر مناظر چشمگیر، بخش‌های بیشتری از مبارزات نوبتی آن نشان می‌دهد که نشانه‌هایی از بازی‌هایی مانند پرسونا به‌دلیل طراحی رابط کاربری و منوهای بازی و همچنین «پیپر ماریو» به‌واسطه سرعت بالای رویدادها و درخواست‌های بازی که بازیکن به‌سرعت و در لحظه باید آن‌ها را پاسخ دهد، در خود جا داده است. این ویدیو با یک باس فایت به‌انتها می‌رسد که در آن می‌توانید جزئیات بیشتری از تکنیک‌ها و حرکات ویژه هر شخصیت را مشاهده کنید.

در ادامه به این ویدیو نگاهی داشته باشید:

پخش از رسانه

دانلود از آپارات

براساس گزارش وبسایت Gamingbolt، فهرست صداپیشگان دوبله‌ی انگلیسی بازی شامل افرادی همچون اندی سرکیس، بن استار، جنیفر انگلیش و چارلی کاکس می‌شود. چارلی کاکس، مسئولیت صداپیشگی کاراکتر Gustave، به عنوان شخصیت اصلی بازی را برعهده داشته است و جنیفر انگلیش نیز در نقش Maelle، جوان‌ترین عضو Expedition با ۱۶ سال سن حضور خواهد داشت. او پیش از این سابقه‌ی صداپیشگی شخصیت Shadowheart از بازی Baldur’s Gate 3 را در کارنامه دارد.

علاوه بر این، شخصیتی به نام Lune نیز در بازی حضور دارد که محقق اصلی گروه Expedition محسوب می‌شود و کریستی رایدر از سریال The Sandman این نقش را برعهده دارد.

استودیوی Sandfall Interactive هنوز تاریخ عرضه مشخصی را برای بازی Clair Obscur: Expedition 33 تعیین نکرده است؛ اما رسما اعلام شده که این بازی قرار است در فصل بهار سال ۲۰۲۵ برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس وکامپیوتر عرضه شود.

در پایان نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات