شخصیت‌های جدیدی به سه بازی از مجموعه Dragon Ball اضافه می‌شوند

یک‌شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
پوستر بازی Dragon Ball Xenoverse 2
با انتشار یک تریلر از شخصیت‌های جدید بازی‌های Dragon Ball Xenoverse 2 ،Dragon Ball Z: Kakarot و Dragon Ball: Sparking! Zero رونمایی شد.
تبلیغات

نسخه مینی شخصیت گوکو از انیمه Dragon Ball Daima قرار است در بازی‌های Dragon Ball Xenoverse 2 و Dragon Ball Z: Kakarot ظاهر شود. بازی Dragon Ball: Sparking! Zero نیز به لطف دومین بسته‌الحاقی خود میزبان شخصیت‌های جدیدی از انیمه Dragon Ball Daima خواهد بود.

بسته‌الحاقی جدید Dragon Ball Z: Kakarot بازیکنان را در دنیای هیجان‌انگیز Dragon Ball Daima غرق خواهد کرد؛ نبردهای حماسی و لحظات فراموش‌نشدنی فراوانی را به نمایش خواهد گذاشت و به لطف آن، گوکو و دوستانش ماجراجویی‌های جدیدی را در قلمرو شیطان آغاز می‌کنند. با استفاده از ویدیوی کوتاه زیر می‌توانید دنیای Dragon Ball Daima را بهتر بشناسید:

پخش از رسانه

بازی Dragon Ball Xenoverse 2 از نسخه مینی دایما گوکو به‌عنوان یک شخصیت قابل بازی جدید استقبال خواهد کرد و به طرفداران این فرصت را خواهد داد تا در دنیای بی‌نظیر انیمه Dragon Ball Daima قدم بگذارند. در‌نهایت نیز شخصیت‌های وگتا و گلوریو از انیمه مذکور در بسته‌الحاقی جدید Dragon Ball: Sparking! Zero به این بازی خواهند پیوست.

Dragon Ball Xenoverse 2 و Dragon Ball Z: Kakarot روی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در دسترس هستند. بازی Dragon Ball: Sparking! Zero نیز در حال حاضر برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه شده است.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات