مدیر اجرایی ایکس باکس از اهمیت Banjo-Kazooie برای طرفداران مطلع است

دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
پوستر بازی های Banjo-Kazooie
آرون گرینبرگ بعد از واکنش‌ها به اظهارات اخیر خود درباره آی پی Banjo-Kazooie به طرفداران اطمینان داده که از علاقه و اهمیتی آن‌ها به این مجموعه خبر دارد
تبلیغات

بیش از پانزده سال از زمان عرضه آخرین بازی Banjo-Kazooie می‌گذرد، اما طرفداران این مجموعه‌‎ی پلتفرمینگ همچنان امیدوارند که یک بار دیگر فرصت تجربه سرگرم کننده و نوستالژیک بازی خرس و پرنده‌ی ایکس باکس را داشته باشند. حالا اخیرا گزارشی به نقل از آرون گرینبرگ، مدیر بخش بازاریابی بازی‌های ایکس باکس منتشر شده بود که با بی‌اهمیت جلوه دادن این آی پی برای مخاطبان، گفته بود این بازی دیگر «برای هیچ کس مهم نیست». اما حالا گرینبرگ مجبور به شفاف سازی درباره اظهارات خود شده است.

براساس گزارش وبسایت Gamingbolt، مدیر اجرایی ایکس باکس در توییت جدید خود گفته که اظهارات اخیر او جنبه‌ی طعنه آمیز داشته و سوء تعبیر شده است. وی در ادامه اضافه می‌کند: «من قطعا می‌دانم که بازی‌های Banjo-Kazooie چه اهمیت زیادی برای طرفداران و گیمرها دارد.»

تصویر هنری از بازی Banjo-Kazooie

البته همچنان بسیاری از علاقه‌مندان می‌خواهند بدانند که آیا به زودی شاهد بازی جدیدی از این مجموعه خواهند بود یا خیر. در همین راستا، یک سری گزارش‌ها از ریبوت احتمالی این مجموعه در خلال اخبار مطرح شده است. یک سری شایعه‌های دیگر هم حاکی از این هستند که نسخه جدید Banjo-Kazooie همین حالا در دست ساخت است.

فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت قبلا به وضوح بیان کرد که از خواسته‌ی طرفداران برای احیای این مجموعه باخبر است. اما چندی پیش در این‌باره گفته بود که بازگشت این آی پی به تصمیم استودیوی Rare، سازنده و مالک این آی پی بستگی دارد.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات