تریلر گیم‌پلی Atomfall به نمایش مناطق مختلف دنیای بازی اختصاص دارد

دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴
مطالعه 1 دقیقه
تیراندازی به سمت دشمنان در بازی Atomfall
استودیو ربلیون در جدیدترین تریلر گیم‌پلی بازی Atomfall به ارائه اولین نگاه به مناطق مختلف جهان آن پرداخته است.
تبلیغات

به نوشته اینسایدر-گیمینگ، استودیو Rebellion اخیرا تریلری مفصل و پنج دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Atomfall را به اشتراک گذاشته است که در آن می‌توانیم نگاهی عمیق به کاوش در دنیای شگفت‌انگیز و منحصربه‌فرد آن داشته باشیم. باتوجه‌به تریلر منتشر شده می‌توان گفت که جهان بازی Atomfall مشابه دنیای Fallout در بریتانیا است. بااین‌حال تیم سازنده تلاش می‌کند تجربه‌ای منحصربه‌فرد در دنیای پسا‌آخرالزمانی جدید را تقدیم بازیکن‌ها کند که قبلا در سری Fallout شرکت بتسدا تجربه نکرده‌اند.

داستان بازی Atomfall باالهام‌از رویدادهای واقعی تاریخی در دهه ۱۹۵۰ روایت می‌شود و تیم سازنده این رویدادها را با عناصر تخیلی مدنظر خود ترکیب کرده است. بازیکن‌ها باید برای زنده ماندن و کاوش در منطقه قرنطینه تلاش کنند. دراین‌میان ماموریت‌های بازی با آزادی و رویکردهای چندوجهی طراحی شده‌اند و به بازیکن امکان می‌دهند بااستفاده‌از تجربه خود و مکانیسم‌های اساسی گیم‌پلی به پیشروی در ماموریت‌ها بپردازد. همچنین تایید شده است بازیکن‌ها می‌توانند درصورت‌نیاز، تمام افرادی که در مسیر ملاقات می‌کنند را نابود کنند.

بازی Atomfall برای عرضه در سال ۲۰۲۵ روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس برنامه‌ریزی شده است. همچنین مشترکین سرویس گیم پس می‌توانند از روز اول انتشار به تجربه این بازی بپردازند.

مشاهده ویدیو از یوتیوب

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات