تلاش سونی برای انحصاری کردن بازی Crimson Desert ناکام بوده است

دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
پوستر Crimson Desert با حضور شخصیت اصلی و لوگوی بازی
به گفته استودیو Pearl Abyss، سونی در گذشته پیشنهاد انحصاری کردن بازی Crimson Desert برای پلی اسیتشن 5 را ارائه کرده است.
تبلیغات

در جدیدترین اخبار وب‌سایت اینسایدر-گیمینگ می‌خوانیم بازی Crimson Desert از زمان معرفی تاکنون با نمایش‌هایی که داشته است، طرفداران زیادی پیدا کرده و جای تعجبی ندارد که شرکت سونی به دنبال انحصاری کردن آن برای تقویت بازی‌های پلی استیشن 5 بوده باشد. درحال‌حاضر می‌دانیم این بازی در انحصار هیچ کنسولی قرار ندارد، اما این به‌معنای عدم تلاش سونی برای انحصاری کردن آن نیست.

براساس جدیدترین اطلاعاتی که استودیو Pearl Abyss در جلسه اخیر خود با سرمایه‌گذاران به اشتراک گذاشت، مشخص شد سونی در گذشته تلاش کرده است تیم توسعه‌دهنده Crimson Desert را متقاعد کند تا بازی اکشن ماجراجویی آینده خود را به‌طور انحصاری برای پلی استیشن 5 عرضه کند.

این توافق باهدف انحصار دائمی بازی نبوده و به‌مانند سایر قراردادهای مشابه سونی تنها کافی بود استودیو Pearl Abyss برای مدت زمان مشخصی از عرضه بازی برای پلتفرم ایکس باکس خودداری کند. بااین‌حال سازنده Crimson Desert تصمیم خود را برای عرضه مستقل این بازی گرفته بود؛ چراکه انتشار شخصی این بازی را سودآور می‌دانست.

گزارش‌ها نشان می‌دهند شرکت سونی علاوه‌بر تلاش برای انحصاری کردن Crimson Desert، به تمجید از بازی پرداخته و آن را از نظر داستان و فضاسازی با بازی Ghost of Tsushima مقایسه کرده است. بااینکه هنوز تاریخ انتشار و پلتفرم‌های مقصد بازی رسما تایید نشده‌اند، این اعلامیه سازنده نشان می‌دهد بازی به‌صورت همزمان برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن و ایکس باکس عرضه خواهد شد. طبق گزارش‌ها انتظار می‌رود این بازی در سه‌ماهه‌ دوم سال ۲۰۲۵ منتشر شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات