باندای نامکو انتشار بازی استودیو Rebel Wolves را برعهده گرفت

دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
لوگوی استودیو ربل ولوز
استودیو Rebel Wolves که در سال ۲۰۲۲ تاسیس شده است، انتشار اولین بازی خود را برعهده استودیو Bandai Namco گذاشت.
تبلیغات

استودیو Rebel Wolves در سال ۲۰۲۲ توسط کونراد توماسکیویچ، از افراد با سابقه صنعت بازی و یکی از کارگردان‌های The Witcher 3: Wild Hunt، تاسیس شد. این استودیو امروز با افتخار اعلام کرد که یک قرارداد همکاری استراتژیک با شعبه اروپای بندای نامکو امضا کرده است که براساس آن، شرکت بندای نامکو وظیفه انتشار بازی مورد انتظار بعدی استودیو ربل ولوز از مجموعه Dawnwalker Saga را برعهده گرفته است. بندای نامکو هر دو بخش توزیع فیزیکی و دیجیتال این بازی نقش‌آفرینی جدید را برای کامپیوتر، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس، انجام می‌دهد.

اولین بازی استودیو ربل ولوز که یک بازی فانتزی تاریک، روایت‌محور، سندباکس، اکشن و نقش‌آفرینی AAA است، در دوران قرون وسطی در اروپا جریان دارد و توسط تیمی بااستعداد از توسعه‌دهندگان ازجمله تعدادی از اعضای هسته اصلی تیم توسعه بازی ویچر ۳ و بسته‌های الحاقی آن، تولید شده است. این مجموعه جدید درنظر دارد تا مخاطبان بالغ را هدف قرار دهد و برای این‌کار از موتور گرافیکی قدرتمند آنریل انجین ۵ استفاده کرده است. استودیو ربل ولوز اطلاعات بیشتر از این پروژه را در ماه‌های آینده منتشر می‌کند.

لوگوی باندای نامکو برای E3 2021

توماس تینک، مدیر بخش انتشار به‌عنوان سخنگوی استودیو ربل ولوز درباره این همکاری گفت:

«ربل ولوز یک استودیوی جدید است که برمبنای یک زیرساخت استوار یعنی ترکیبی از تجربه و انرژی بنا شده است. استودیو بندای نامکو انترتینمنت اروپا شرکتی است که به‌واسطه تعهد خود به سبک نقش‌آفرینی و تمایل به تعامل با آی‌پی‌های جدید شناخته می‌شود و به همین دلیل یک همراه بی‌نظیر برای دسته گرگ‌ها [استودیو ربل ولوز] به‌حساب می‌آید. آن‌ها نه‌تنها ارزش‌هایی مشابه با ما دارند بلکه سابقه زیادی در انتشار بازی‌های نقش‌آفرینی روایت‌محور دارند که خود گویای همه چیز است.» او در ادامه افزود: «ما مشتاق هستیم تا بخش اول از Dawnwalker Saga را با همکاری آن‌ها به‌دست گیمرهای سراسر جهان برسانیم.»

آلبرتو گونزالز لورکا، قائم‌مقام تیم توسعه کسب‌وکار بندای نامکو اروپا که او هم درباره این همکاری بسیار مشتاق بود اضافه کرد:

«این یک دستاورد کلیدی برای استراتژی توسعه محتوای ما برای بازار غرب است. با ترکیب نقاط قوت هر دو تیم ما می‌توانیم اولین بازی این استودیو را به دست مخاطبان در سراسر جهان برسانیم. ما راجع‌به جهانی که به‌لطف تیم بسیار بااستعداد ربل ولوز تولید شده است، خیلی مشتاق هستیم و درنتیجه برای اینکه بتوانیم آن را به رزومه خودمان اضافه کنیم، بی‌صبرانه منتظریم.»

Dawnwalker Saga یک تجربه توسعه هیجان‌انگیز برای تیم Rebel Wolves است که این تیم مشتاقانه منتظر است تا جزئیات بیشتری از آن را در ماه‌های آینده منتشر کند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات