نام بازی جدید استودیوی سازنده It Takes Two لو رفت

دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
کاراکترهای بازی It Takes Two
نام احتمالی بازی جدید استودیوی Hazelight توسط billbil-kun، افشاگر مطرح فاش و منتشر شده است.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسد نام بازی بعدی استودیوی Hazelight توسط یک منبع موثق فاش شده است. هفته گذشته جوزف فارس، کارگردان خلاق استودیو با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس بازی بعدی خود را یک آی‌پی جدید به اسم S**** ******N نامید. پس از آن اکانت رسمی Hazelight نیز این پست را منتشر کرد و با اشاره‌های مختلف از جمله عبارت کو-آپ، نشان داد که این استودیو ماهیت چندنفره بازی‌های خود را حفظ خواهد کرد.

حال billbil-kun به نام احتمالی این بازی اشاره می‌کند. او سابقه‌ای درخشان در فاش کردن اطلاعات بازی‌ها و سخت‌افزارهای جدید دارد. billbil-kun به وسیله پستی در وبلاگ Dealabs ادعا می‌کند که Split Fiction نام این بازی خواهد بود و نحوه تقسیم صفحه‌نمایش نقش زیادی در گیم‌پلی آن خواهد داشت. تصویری نیز توسط billbil-kun منتشر شده که شامل طرح‌های مختلفی است و نشان می‌دهد که صفحه‌نمایش طی تجربه بازی در جهات مختلف تقسیم خواهد شد.

طرحی از بازی جدید استودیوی Hazelight با نام Split Fiction
عکاس: billbil-kun / Dealabs

بنابراین احتمالا مکانیزم تقسیم صفحه داینامیک از ویژگی‌های اصلی این اثر خواهد بود. استودیوی Hazelight در ماجراجویی‌های کو-آپ تخصص دارد و A Way Out و It Takes Two، هر دو بازی قبلی آن تنها در حالت کو-آپ دونفره قابل تجربه هستند و حالت تک‌نفره ندارند. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: VGC

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات