دیوید هیتر در ساخت Metal Gear Solid Delta: Snake Eater نقش داشته است

دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۴
مطالعه 1 دقیقه
بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
صداپیشه اصلی مجموعه بازی‌های Metal Gear Solid‌ رسما اعلام کرد که در ساخت بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater مشارکت دارد.
تبلیغات

به نقل از Gamingbolt، دیوید هیتر، صداپیشه شخصیت‌های سالید اسنیک و بیگ باس، از مشارکت خود در پروژه ریمیک Metal Gear Solid 3: Snake Eater خبر داده است. این بازی با نام Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در دست ساخت است.

به‌نظر می‌رسید هیتر که سال‌ها صداپیشه اصلی مجموعه بازی‌های Metal Gear Solid بود، پس از جایگزینی با کیفر ساترلند در Metal Gear Solid 5، از این مجموعه کنار گذاشته شده است، اما اکنون او دوباره به این فرنچایز بازگشته است.

در مصاحبه‌ای با کانال یوتیوب Kakuchopurei، هیتر درباره میزان مشارکتش در پشت صحنه ساخت بازی Metal Gear Solid Delta گفت:

«از همان ابتدا، کونامی و من شروع به گفتگو کردیم و من برای کمک به تبلیغات و همکاری با آن‌ها به تیم پیوستم. آن‌ها من را در جریان کارهایی که پشت صحنه انجام می‌دهند، قرار دادند و چند ماه پیش توانستم کمی از بازی را تجربه کنم. ممکن است کارهایی در زمینه صداگذاری انجام دهم که فعلا نمی‌توانم درباره آن‌ها صحبت کنم، اما برای حمایت از بازی کار می‌کنم و تقریبا درگیر پروژه هستم که این خوشایند است.»

پیش از این، کونامی اعلام کرده بود که Metal Gear Solid Delta از صداهای ضبط شده نسخه اصلی Snake Eater استفاده خواهد کرد و تنها برخی خطوط مجددا ضبط خواهند شد. حال باید دید دقیقا میزان مشارکت هیتر در صداگذاری جدید این ریمیک چقدر خواهد بود.

بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپویتر در دست توسعه است. تاریخ انتشار این بازی هنوز مشخص نیست.

نظر شما درباره بازگشت دیوید هیتر به مجموعه Metal Gear Solid چیست؟

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات