ساخت بازی LEGO Horizon Adventures به پایان رسید

سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
ماجراجویی الوی در بازی LEGO Horizon Adventures
استودیو گوریلا گیمز از پایان مراحل توسعه بازی LEGO Horizon Adventures خبر داد.
تبلیغات

استودیو گوریلا گیمز پس از انتشار پیش‌نمایش‌های LEGO Horizon Adventures اعلام کرد که مراحل توسعه این بازی اکشن-ماجراجویی به پایان رسیده است. اکنون توسعه‌دهندگان می‌توانند به بهینه‌سازی بازی لگو هورایزن ادونچرز بپردازند و در صورت نیاز، بسته به‌روزرسانی روز اول را آماده کنند. این بازی در تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۳ (۱۴ نوامبر ۲۰۲۴) به پلی استیشن 5، کامپیوتر و نینتندو سوییچ راه می‌یابد.

بازی LEGO Horizon Adventures که با همکاری استودیوهای Guerrilla و Gobo توسعه یافته است، هورایزن زیرو داون را به یک ماجراجویی خانواده‌پسندتر تبدیل می‌کند. تجربه این بازی هفت تا هشت ساعت زمان می‌برد و بازیکن‌ها را با الوی و برخی از متحدانش نظیر وارل همراه می‌کند که در جهانی پسا-آخرالزمانی به ماجراجویی می‌پردازند. همان‌طور که رسانه گیمینگ‌بولت گزارش داد، بازی لگو هورایزن ادونچرز از کو-آپ محلی و آنلاین پشتیبانی می‌کند، اما متأسفانه فاقد ویژگی کراس-پلی خواهد بود.

بازیکن‌ها در بازی LEGO Horizon Adventures باید به مبارزه با موجودات ماشینی بپردازند و مادر الوی را پیدا کنند. نسخه دیلاکس بازی لگو هورایزن ادونچرز شامل لباس‌های اضافی برای الوی نظیر Banuk Armor و Shadow Stalwart است. پوشش‌های دیگری براساس دیگر مجموعه‌های پلی استیشن نظیر بازی Ratchet and Clank: Rift Apart و بازی LittleBigPlanet نیز در این بازی وجود دارد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات