حجم به‌روزرسانی سالگرد بازی Alan Wake 2 اعلام شد

سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
توهمات کاراکتر اصلی بازی Alan Wake 2
استودیو رمدی از حجم به‌روزرسانی سالگرد بازی Alan Wake 2 در تمام پلتفرم‌ها رونمایی کرد.
تبلیغات

استودیو Remedy اخیرا جزئیات بیشتری از به‌روزرسانی سالگرد بازی Alan Wake 2 را در اختیار طرفدارها قرار داد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که توماس پوها، مدیر ارتباطات رمدی از حجم این به‌روزرسانی در تمام پلتفرم‌ها رونمایی کرد. همان‌طور که رسانه گیمینگ‌بولت گزارش داد، به‌روزرسانی سالگرد الن ویک ۲ در پلی استیشن 5 تنها ۱۵ گیگابایت حجم دارد؛ درحالی‌که اندازه این آپدیت در کامپیوتر ۲۰ گیگ و در ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس ۱۸ گیگ است.

بسته الحاقی The Lake House در به‌روزرسانی سالگرد Alan Wake 2 گنجانده شده است، اما برای تجربه آن به Expansion Pass نیاز خواهید داشت. بسته الحاقی دوم و نهایی الن ویک ۲ در تاریخ ۱ آبان ۱۴۰۳ (۲۲ اکتبر ۲۰۲۴) منتشر می‌شود و بازیکن‌ها را با مأمور کیران استیوز همراه می‌کند که برای بررسی یک مشکل به دریاچه کالدرون واقع در برایت فالز بازمی‌گردد. هیولاهای مختلفی در این مکان انتظارتان را می‌کشند و استودیو رمدی وعده ارائه یک تجربه «ترسناک بقامحور سنتی» را می‌دهد.

به‌روزرسانی سالگرد Alan Wake 2 چندین ویژگی پرتقاضا را به‌شکل رایگان دردسترس بازیکن‌ها قرار می‌دهد که ازجمله آن‌ها می‌توان به حالت کمکی اشاره کرد. بازیکن‌ها با استفاده از Assist Mode می‌توانند گزینه‌هایی نظیر مهمات بی‌نهایت، چرخش سریع، مصونیت از آسیب و نامیرایی را فعال کنند و با چالش‌های کمتری روبه‌رو شوند. علاوه‌براین جدیدترین به‌روزرسانی بازی الن ویک ۲ بهبودهای دیگری برای کنترلر دوال‌سنس به‌همراه می‌آورد و تعدادی از ایرادات گیم‌پلی را نیز برطرف می‌کند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات