نسخه کالکتور بازی Assassin’s Creed Shadows با قیمت ۲۳۰ دلار عرضه می‌شود

سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
نسخه Assassin’s Creed Shadows Collector’s Edition
نسخه Collector’s Edition بازی Assassin’s Creed Shadows بعد از لغو محتوای سیزن پس بازی با قیمت ۲۳۰ دلار به فروش خواهد رسید.
تبلیغات

بعد از تأخیر در عرضه‌ی بازی Assassin’s Creed Shadows و موکول شدن آن به سال ۲۰۲۵، استراتژی یوبیسافت برای بازی جدید جهان باز خود تغییرات زیادی را به خود می‌بیند. وبسایت Gamingbolt در اینباره گزارش می‌دهد که محتوای سیزن پس بازی به طور کامل لغو شده است و تمامی خریدارانی که اقدام به پیش خرید این بازی کنند، اولین بسته الحاقی بازی را به طور رایگان دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، دیگر خبری از دسترسی زودتر به این بازی هم نخواهد بود و همه‌ی خریداران در روز نخست عرضه امکان تجربه بازی را خواهند داشت.

آیتم های موجود در نسخه Assassin’s Creed Shadows Collector’s Edition

این تغییرات، همچنین شامل نسخه‌ی Collector’s Edition بازی نیز می‌شوند. براساس اطلاعات به‌دست آمده از پرسش و پاسخ جدید کاربران دیسکورد، «اکثر محتوای این نسخه» بدون تغییر باقی خواهد ماند، فقط یک سری المان‌های طراحی آیتم‌های آن دستخوش تغییر خواهد شد. آیتم‌های فیزیکی این نسخه، شامل کیس فلزی دیسک بازی، کتاب طرح‌های هنری کالکتور، سوبای شمشیر کاتانای نائو، مجسمه شخصیت‌های اصلی نائو و یاسوکه، نقشه‌ی جهان بازی، پرچم آویز دیواری Creed و دو نقاشی لیتوگراف Sumi-e می‌شوند.

البته باوجود لغو محتوای سیزن پس بازی، بازیکنان همچنان محتوای دیجیتالی بیشتری مانند پک Sekiryu Dual Pack، پک Sekiryu Hideout Pack و پنج امتیاز Mastery Point را دریافت خواهند کرد. بنابراین احتمالاً مهم‌ترین تفاوت، تغییر قیمت فروش بازی است که حالا برای نسخه کالکتور به ۲۳۰ دلار برای نسخه کنسول و پی سی رسیده است.

بازی Assassin’s Creed Shadows در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۵ (۲۶ بهمن ۱۴۰۳) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس و پی سی منتشر خواهد شد. این بازی کنترل دو شخصیت یاسوکه سامورایی و نائوئه شینوبی را به بازیکن می‌سپارد و داستان تازه‌ای را در تاریخ ژاپن روایت خواهد کرد.

یوبیسافت تاکنون ویدیوهای زیادی از بازی Assassin's Creed Shadows را با طرفداران به اشتراک گذاشته و توانسته است نظر بازیکنان را به سوی این بازی جلب کند. در میان تمام نکات مثبتش، منصفانه است که بگوییم محیط این بازی اکشن‌ماجراجویی که در ژاپن قرن شانزدهم روایت می‌شود، بزرگ‌ترین نقطه قوت آن است. بازیکنان در طول ماجراجویی‌های نائویی و یاسوکه به گشت‌و‌گذار در محیط متنوع این بازی خواهند پرداخت.

در پایان می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات