بسته‌الحاقی جدید بازی Vampire Survivors ادای احترامی به مجموعه Castlevania خواهد بود

سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
دراکولو در بازی Vampire Survivors
بازی Vampire Survivors در آینده نزدیک یک بسته‌الحاقی هیجان‌انگیز را با محوریت مجموعه Castlevania دریافت خواهد کرد.
تبلیغات

بسته‌الحاقی جدید بازی Vampire Survivors در دنیای شگفت‌انگیز Castlevania جریان خواهد داشت. این بسته که Vampire Survivors: Ode to Castlevania نام دارد که قرار است در تاریخ ۳۱ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۰ آبان ۱۴۰۳) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ، رایانه‌های شخصی و تلفن‌های همراه منتشر شود و قیمتی معادل ۳.۹۹ دلار / ۳.۹۹ یورو / ۲.۹۹ پوند خواهد داشت.

به گفته توسعه‌دهنده، Ode to Castlevania بزرگ‌ترین بسته‌الحاقی بازی Vampire Survivors خواهد بود و حجم عظیمی از محتویات را در خود جای خواهد داد. طرفداران با مشاهده ۲۰ شخصیت جدید از جمله بلمونت‌ها، بلنادها و دیگر قهرمانان این سری شگفت‌زده خواهند شد. همچنین حدود ۴۰ سلاح جدید شامل شلاق‌ها، تفنگ‌های جادویی و گلیف‌ها در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این بسته، نقشه جدید و گسترده‌ای است که به عنوان بزرگ‌ترین نقشه بازی Vampire Survivors تا به امروز توصیف شده است. همچنین Vampire Survivors: Ode to Castlevania شامل بیش از ۳۰ آهنگ از سری Castlevania خواهد بود. در توضیحات بسته‌الحاقی آمده است: «گروه بازماندگان خون‌آشام راه درازی را در شکار شرافتمندانه خود طی کرده‌اند و اکنون با خانواده بلمونت متحد شده‌اند.

خورشید بار دیگر بر قلعه نمادین دراکولا غروب کرده است و با طلوع ماه، گروهی جهنمی از ارواح وحشتناک و فلیمن‌های ترسناک به صحنه می‌آیند و نبرد خیر و شر زیر نور ماه شدت می‌گیرد. زرادخانه‌ای از سلاح‌های جدید را روی این هیولاها خالی کنید و به دنبال خود ردی از تقدیر به جا بگذارید تا این دنیای وحشت‌انگیز و وصف‌ناپذیر را از بین ببرید. مراقب سایه‌ای که بر سرتان می‌افتد باشید؛ چرا که جست‌وجوی شما تازه آغاز شده است.»

پخش از رسانه

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این‌باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: VGC

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات