بازی بعدی ناتی داگ آزادی عمل قابل توجهی به بازیکن‌ها می‌دهد

سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷
مطالعه 1 دقیقه
the last of us game fan art ellie joel
استودیو ناتی داگ، سازنده مجموعه بازی‌های The Last of Us، در بازی جدید خود به دنبال ارائه آزادی عمل بیشتر به بازیکن‌ها است.
تبلیغات

به نظر می‌رسد که استودیو ناتی داگ در پروژه بعدی خود تغییراتی اساسی را تجربه خواهد کرد. این استودیو که با ساخت مجموعه‌های محبوبی مانند The Last of Us و Uncharted شناخته می‌شود، قصد دارد تا در بازی بعدی خود آزادی عمل بیشتری به بازیکنان بدهد.

به نقل از VGC، بن هنسن، بنیان‌گذار شرکت سرگرمی MinnMax، به‌تازگی اطلاعاتی را از یکی از افراد مطلع که روی این پروژه کار کرده، دریافت کرده است. به گفته این منبع، پروژه جدید ناتی داگ با آزادی عمل قابل توجهی که به بازیکن می‌دهد، همه را شگفت‌زده خواهد کرد. هرچند هنسن از ذکر نام اثری که این پروژه با آن مقایسه شده خودداری کرده است، اما تأکید دارد که این بازی Hitman نیست.

نیل دراکمن، رئیس استودیو ناتی داگ نیز پیش‌تر در مصاحبه‌ای با واشنگتن پست از علاقه‌اش به بازی‌هایی مانند Elden Ring و Inside گفته بود که کمتر به روایت سنتی داستان متکی هستند. او معتقد است که بخش مهمی از داستان‌گویی در The Last of Us از طریق گیم‌پلی و کاوش در محیط بازی اتفاق می‌افتد.

دراکمن همچنین تایید کرده که چندین پروژه تک‌نفره در استودیو ناتی داگ در دست ساخت قرار دارد. بااین‌حال او تاکید دارد که این پروژه‌ها لزوما متعلق به مجموعه The Last of Us نخواهند بود، اما همچنان بر روابط شخصیت‌ها و داستان‌های عمیق تمرکز خواهند داشت.

آیا شما هم منتظر تجربه رویکرد جدید ناتی داگ در ساخت بازی هستید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات