سازنده Warhammer 40,000: Space Marine 2 روی متعادل‌سازی تجربه این بازی کار می‌کند

سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
مطالعه 1 دقیقه
مبارزه با شمشیر و تفنگ در بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2
استودیو سازنده Warhammer 40,000: Space Marine 2 پس از عرضه به‌روزرسانی اخیر به‌دنبال متعادل‌سازی بیشتر تجربه بازیکن‌ها است.
تبلیغات

به نوشته گیمینگ‌بولت، بازیکن‌های Warhammer 40,000: Space Marine 2 سرانجام در هفته گذشته به محتوای فصل دوم بازی دسترسی پیدا کردند. بااین‌حال طرفداران از برخی تغییرات گیم‌پلی و تضعیف قدرت‌ها، افزایش دشواری ماموریت‌های Operation، اضافه شدن حالت سختی Lethal با مکانیسم‌های ناامیدکننده و چند مورد دیگر رضایت چندانی نداشته‌اند.

در ادامه بازیکن‌ها این نارضایتی خود از به‌روزرسانی اخیر بازی را در نقدهای منفی استیم نشان دادند؛ تاجایی‌که با ثبت بیش از ۲۳۰۰ نقد منفی، میزان رضایت از بازی را تا ۷۹ درصد کاهش دادند و میانگین رده نقدهای آن را به «عمدتا مثبت (Mostly Positive)» رساندند.

خوشبختانه استودیو سیبر اینتراکتیو و شرکت فوکوس اینترتینمنت از این موضوع آگاه شده‌اند و به بازیکن‌ها وعده بررسی نزدیک بازخوردها و تلاش فعال برای اعمال اصلاحات ازجمله متعادل‌سازی بیشتر گیم‌پلی را داده‌اند. به گفته سازنده، به‌روزرسانی اصلاحی جدیدی در همین هفته به دست بازیکن‌ها خواهد رسید.

باوجود واکنش‌های منفی گسترده نسبت‌به به‌روزرسانی فصل دوم بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2، این اثر از زمان عرضه تاکنون به موفقیت‌ها و محبوبیت چشمگیری دست یافته و توانسته است که آمار بازیکن‌های خود را تا ۴.۵ میلیون نفر روی تمام پلتفرم‌ها برساند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات