کار گوریلا گیمز با مجموعه Killzone تمام شده است

سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
آمادگی سرباز مسلح برای مبارزه با دشمنان در بازی Killzone
کارگردان هنری گوریلا گیمز تایید کرد کرد این استودیو با سری Killzone کاری ندارد و ترجیح می‌دهد روی مجموعه Horizon تمرکز کند.
تبلیغات

روی پستما، کارگردان هنری استودیو گوریلا گیمز در مصاحبه جدیدی با رسانه واشنگتن پست خاطرنشان کرد گوریلا گیمز با هدف عمدی دور شدن از سری Killzone به توسعه بازی Horizon: Zero Dawn روی آورده است. در واقع این توسعه‌دهنده پس از انتشار بازی Killzone: Shadow Fall برای پلی استیشن 4 تصمیم گرفت دیگر روی بازی جدیدی از سری Killzone کار نکند و درعوض به توسعه مجموعه‌ای جدید بپردازد که دنیایی جدید با مناطقی رنگارنگ برخلاف دنیای خاکستری و بی‌روح سری کیلزون داشته باشد.

پستما در مصاحبه خود گفت: «ما به‌عنوان یک تیم کار خود را با Killzone تمام کرده‌ایم و به‌عنوان یک استودیو نیاز داشتیم فرانچایز تازه‌ای را شروع کنیم. این انتخاب عمدا برخلاف رویکرد کیلزون بود».

کارگردان هنری گوریلا گیمز که سابقه ۲۴ سال فعالیت در این استودیو را دارد، در ادامه توضیح داد ماهیت متنوع‌تر سری بازی‌های Horizon برای جذب مخاطبان بیشتر انتخاب شده است: «فکر می‌کنم مضامین این مجموعه ازجمله حمایت از دوستان یا پیدا کردن جایگاه خود در جهان که داستان و شخصیت‌ها در جهت آن‌ها حرکت می‌کنند، برای بسیاری از مردم در همه سنین قابل ارائه است».

پوستر بازی Horizon Forbidden West

در بخش دیگر این مصاحبه کیت برایانت، مدیر تولید بازی‌های لگو توضیح داد که چگونه بازی Lego Horizon Adventures به این سری کمک می‌کند تا دامنه مخاطبین خود را به‌ویژه در میان بازیکن‌های جوان‌تر گسترش دهد: «ماجراجویی‌های سری هورایزن در قالب بازی لگو بازآفرینی شده‌اند؛ به‌گونه‌ای که همان تجربه‌های آشنا را در دل خود جا داده است و کمی بامزه‌تر و قابل‌دسترس‌تر شده است.

این بازی می‌تواند تجربه‌ای مناسب برای یک کودک ۱۰ ساله باشد. بازی Lego Horizon Adventures نه‌تنها برای گستره بزرگتری از مخاطبین مناسب خواهد بود، بلکه شامل صحنه‌های ترسناک یا خشن نیست. الوی می‌تواند با مخاطبان بیشتری ارتباط برقرار کند و از جذابیت‌های شخصیتی خودش برای محبوبیت در میان جامعه جوان‌تر بازیکن‌ها بهره ببرد».

بازی Lego Horizons Adventures توسط دو استودیو گوریلا گیمز و گوبو توسعه می‌یابد و در تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۳ (۱۴ نوامبر ۲۰۲۴) برای پلی اسیتشن 5، کامپیوتر و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

منبع: VGC

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات