صداپیشه سایلنز در بازی LEGO Horizon Adventures عوض شده است

سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۳
مطالعه 1 دقیقه
شخصیت سایلنز با بازی لنس ردیک در بازی Horizon Forbidden West
استودیو گوریلا گیمز تایید کرد که شخصیت سایلنز در بازی LEGO Horizon Adventures حضور خواهد داشت، اما صداپیشه‌ای متفاوت این نقش را ایفا می‌کند.
تبلیغات

استودیو گوریلا با همکاری Studio Gobo در حال توسعه LEGO Horizon Adventures بازی هستند. این بازی که به‌زودی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت، برداشتی متفاوت و لگویی از بازی Horizon Zero Dawn است. در این نسخه، دنیای پساآخرالزمانی هورایزن با ظاهری دوست‌داشتنی و رنگارنگ بازآفرینی شده تا تجربه‌ای سرگرم‌کننده را برای همه گروه‌های سنی فراهم آورد.

به نقل از Gamingbolt، در تازه‌ترین اخبار مربوط به LEGO Horizon Adventures، لوکاس بولت، طراح ارشد محیط بازی، طی مصاحبه‌ای با IGN از حضور شخصیت سایلنز در نسخه لگویی این مجموعه خبر داد. این خبر در حالی منتشر می‌شود که لنس ردیک، صداپیشه این شخصیت سال گذشته در سن ۶۰ سالگی چشم از جهان فرو بست.

اگرچه سازندگان بازی تاکنون از معرفی صداپیشه جدید سایلنز خودداری کرده‌‌اند، اما تأیید کردند که هنرمند دیگری صداپیشگی این شخصیت را در بازی LEGO Horizon Adventures بر عهده داشته است.

بولت در این باره گفت: «لنس ردیک در سال ۲۰۲۳ به طرز غم‌انگیزی از دنیا رفت و فقدان او برای استودیو گوریلا و جامعه بازی‌های ویدیویی بسیار دردناک است. او به شکلی فوق‌العاده نقش مهم سایلنز را در Horizon Zero Dawn و Forbidden West ایفا کرد.»

LEGO Horizon Adventures در تاریخ ۱۴ نوامبر (۲۴ آبان) به‌طور همزمان برای کنسول‌های پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. تیم سازنده همچنین اعلام کرده است که در آینده نزدیک، هویت صداپیشه جدید شخصیت سایلنز را رسماً معرفی خواهند کرد.

نظر شما درباره این تغییر در صداپیشگان یکی از شخصیت‌های کلیدی مجموعه هورایزن چیست؟

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات