بازی The Wolf Among Us 2 لغو نشده است

چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۳
مطالعه 1 دقیقه
ماجراجویی بیگبی در بازی The Wolf Among Us 2
استودیو تل‌تیل در واکنش به شایعات اخیر مبنی بر لغو ساخت The Wolf Among Us 2، تاکید کرد که روند توسعه این بازی همچنان ادامه دارد.
تبلیغات

بازی The Wolf Among Us 2 دنباله‌ای بر بازی The Wolf Among Us، محصول سال ۲۰۱۳ است که در دنیای کمیک‌های Fables اثر بیل ویلینگهام جریان دارد. این بازی که نخستین‌بار در سال ۲۰۱۷ معرفی شد، پس از تعطیلی استودیو تل‌تیل گیمز در سال ۲۰۱۸ با مشکلات فراوانی روبه‌رو شد، اما با احیای دوباره این استودیو زیر نظر مدیریت جدید، ساخت آن از سر گرفته شد.

به نقل از یوروگیمر، امروز یکی از افشاگران صنعت بازی مدعی شد که روند توسعه بازی The Wolf Among Us 2 در وضعیت بحرانی قرار دارد و احتمال دارد سازندگان مجبور به کنار گذاشتن این پروژه شوند. بااین‌حال روابط عمومی تل‌تیل در گفتگو با وب‌سایت یوروگیمر این شایعات را رد کرد.

این استودیو اعلام کرد: «ما معمولا درباره شایعات و گفته‌های تایید نشده در ردیت اظهار نظر نمی‌کنیم، اما توسعه The Wolf Among Us 2 همچنان ادامه دارد و مشتاقیم تا در زمان مناسب، اطلاعات بیشتری را با طرفداران تل‌تیل و جامعه بازیکن‌ها به اشتراک بگذاریم.»

با این تکذیبیه رسمی، به‌نظر می‌رسد طرفداران می‌توانند همچنان به عرضه بازی The Wolf Among Us 2 امیدوار باشند. نظر شما درباره بازگشت احتمالی گرگ‌ها به شهر فیبل‌تاون چیست؟

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات