تیم Creative استودیوی بانجی برای پشتیبانی از بازی‌های لایو سرویس با پلی استیشن ادغام شد

چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
لوگوی استودیوی بانجی
اعضای استودیوی Bungie Creative برای پشتیبانی و تقویت بازی‌های سرویس محور سونی، به استودیوهای زیرمجموعه پلی استیشن پیوستند.
تبلیغات

بریجت اونیل که پیش از این به عنوان مدیر ارشد Creative (یا بخش خلاقیت) استودیوی Bungie فعالیت می‌کرد، در حساب لینکدین خود درباره‌ی تغییر و تحولات ساختار این شرکت صحبت کرده است. وبسایت VGC به نقل از اونیل در اینباره می‌نویسد: «استودیوی Bungie Creative به پلی استیشن می‌پیوندد تا در زمینه پایه گذاری تیم توسعه‌ی بازی‌های لایو سرویس سونی به پشتیبانی از تمام استودیوهای سازنده‌ی این بازی‌ها در زیر مجموعه پلی استیشن بپردازد.»

وی در ادامه توضیح داد: «به عنوان بخشی از این حرکت، من مسئولیت جدیدی را تحت عنوان مدیر ارشد Creative در استودیوهای پلی استیشن را برعهده خواهم داشت.»

بانجی چند ماه پیش اعلام کرد که ۲۲۰ نفر از کارکنان خود را تعدیل خواهد کرد که چیزی در حدود ۱۷ درصد از نیروهای این شرکت را تشکیل می‌دهند. همچنین این استودیو اعلام کرده بود که در آینده برنامه‌هایی را برای ادغام با شرکت مادر خود، یعنی سونی در پیش خواهد داشت.

لوگوی استودیوی بانجی و پلی استیشن

پیت پارسونز، مدیرعامل بانجی در مصاحبه‌ی خود در اینباره گفته بود: «اول از همه، ما یکپارچه سازی خود با شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی (SIE) را عمیق‌تر خواهیم کرد تا به این ترتیب ۱۵۵ جایگاه شغلی شرکت را شامل ۱۲ درصد کل کارکنان بانجی طی چند ماه آینده به SIE منتقل شود.»

«SIE زمان زیادی را با ما همکاری کرده تا این مسئولیت‌ها را شناسایی کند و از این طریق فرصت حفظ بسیاری از نیروهای مستعد ما را فراهم سازد. در غیر این صورت بسیاری از این افراد نیز شامل تعدیل نیروهای اخیر شرکت می‌شدند.»

«بعد از آن ما با رهبری استودیوهای پلی استیشن کار خواهیم کرد تا با تشکیل یک تیم جدید، یکی از پروژه‌های ذخیره‌ی خودمان را که یک بازی اکشن و در یک دنیای فانتزی و علمی تخیلی جدید است، پیش ببریم.»

سونی در این مدت با شکست‌ها و مشکلات مختلفی در مسیر تقویت بازی‌های لایو سرویس خود مواجه شده است. از جمله‌ی این موارد می‌توان به لغو پروژه مولتی‌پلیر بازی Last of Us و توقف پشتیبانی از بازی Concord بعد از گذشت تنها دو هفته از آغاز فروش بازی اشاره کرد.

حالا باید دید که تلاش تیم سابق بانجی برای پیش برد پروژه‌های لایو سرویس پلی استیشن چه سرانجامی را در پی خواهد داشت.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات